4/03/2014

Biz kimiz? - Aslı

0






Ben Aslı,sol tarafda da okumuş olmalısınız,kitapları seviyorum.Onları okumayı,sonra yorum yapmayı,zaman buldukca tekrar okumayı çok seviyorum.Bu blogu açma sebebimiz de kitaplar hakkında bildiklerimizi kardeşimle birlikte size aktarmak,elimizdeki kitapları sizinle paylaşmak ve sizin de kitap okumanızı sağlamak. :)


Biz kardeşimle her akşam kitap okuruz.Saat 10 buçuktan 12'ye kadar bizim birlikte kitap okuma saatimiz.Ama ayrı ayrı okuduğumuz,kendi zevklerimize uygun kitaplar da var.Ama her halde birlikte kitap okuyan ilk kardeşiz. ;)

Biz okuyup sizinle fikirlerimizi paylaşacağız,siz deyorum yazıp bizi yanlız bırakmayacaksınız. ;)

Benim adım Eva,yani Evanessa Demetria.Yazdığım kitabın baş karakteri ve bin yapamadıklarımı yapan kız.

Okuduğunuz için teşekkürler. :)

Evanessa Demetria 

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)