4/13/2014

Judith McNaught - Seni Beklerken

0






En güzel aşk romanlarının yazarı Judith McNaught, bu son kitabında anlattığı etkileyici ve baştan çıkarıcı aşk hikayesiyle adeta ayaklarınızı yerden kesecek ve sizi tutkunun doruklarına çıkaracak! Tesadüfler zinciri hiç umulmadık bir yerde, masum kasaba kızı Alexandra Lavvrence ile Havvthorne'un zengin ve güçlü dükü Jordan Tovvnsenden'i bir araya getirir. Londra sosyetesinin büyüleyici dünyasına sürüklenen özgür ruhlu Alexandra, kendini kıskançlık, intikam, gurur ve karşı konulmaz bir tutku tuzağının içinde bulur ve bir zaman sonra kocasına bile güvenemeyeceğini anlar...



  İşte bir Judith McNaught kitabının daha sonu... :/ Her kitabı bitirdiğimde o kadar hüzünleniyorum ki.Bitmesini hiç istemiyorum.Ama yine de hızlı okumaktan kendimi alamıyorum.

Seri kitapları aynı içeriğe sahip oldukları ve konu bakımından bir birlerine fazlasıyla benzedikleri için hep tercih ederim.Bu güne kadar tek bölümlük bir kitap okuduğumu neredeyse hiç hatırlamıyorum.

Bu kitap da diğer kitaplardaki gibi zorunlu evlilik üzerine.Alex ve onun azmi,hayata pozitif bakışı,beyaz atlı prensini beklerken ki umut dolu konuşması beni o kadar etkiledi ki.Beni rahatsız eden tek şey,o devirde kadınlara hiç bir söz hakkı tanınmaması.Ama bu değiştirilmesi imkansız bir şey. :/ Boşanması bile bir skandal etkisi yarata bilir!

Jordan ise sanki Alex'in tam tersi.Alex ne kadar hayat doluysa,Jordan da o kadar  hayattan zevk almayan,karamsar ve sertti.Bu beni başlarda çok rahatsız etti.Özellikle de Jordan'ın yaşadığı onaylanmaz yaşam şartları,kadınlarla fazla haşır neşir olması Alex için hiç iyi olmaz diye düşünüyordum.Ama Alex benim beklediğimden de sabırla ve hoşgörüyle karşıladı bu durumu.

Jordan kaybolurken bu serideki hiç bir kitapta bu kadar fazla acı ve ayrılık olmamıştır diye geçirdim içimden.Ama yazarımıza güveniyordum.Yine de bizi üzmeyeceğini ve olayları hangi yönde olursa olsun tatlıya bağlayacağını biliyordum. :)

Ve haklı da çıktım. ;)

O saldırı meselesine gelince...Orada Fawkes o kadar ısrarcı bir şekilde Alex'i suçluyordu ki,bir an suikastçının o olduğunu düşünmeye başlamıştım.Ama sonunda Alex'den ziyade Tony de olmadığını anladım ve rahatladım. :) Tony Alex'den hoşlanıyor ola bilirdi,ama adam öldürecek ve hele hele servet için bunu yapacak kadar alçak bir adam olmadığına zaten emindim.

Puanım : 5/5

Okunmalı mı?Eğer aşk romanı istiyorsanız,elbette. :)

Bir sonraki kitaplarda görüşmek üzere. :)

buradan
İndirmek için 'a tıklayın. :)



Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)