4/25/2014

Stephen King - Göz

0


"Ürkütücü ve korkunç... Bu romanı elinizden bırakamayacaksınız."
-Chicago Tribune

"Kanınızın donduğunu hissedeceksiniz..."
-New York Times

"Tüyler ürpertici ve korku dolu!"
-Pittsburgh Post Gazette




Kitaba ilk başlarda başladığımda açıkçası endişelerim vardı.Daha hiç korku romanı okumamış biri olarak okumaya biraz zor karar verdim.Ama sonunda başladım ve gerçekten de çok büyük hata yaptığımı anladım.

Evet,belki bu tarz romanlar benim için ilkti ama hiç yadırgamadım,ya da yanlış her hangi bir şey hissetmedim.Çünki kitap o kadar sürükleyiciydi k,düşünmeye pek zaman bulamadım.

Carrie ilk başlarda bana ve tabi bence herkese biraz güçsüz ve azimsiz,kendi kararlarını bile veremeyen bir karakter gibi geldi.Ama sonunda baya şaşırdım.Çok da üzüldüm.Özellikle de orada ölen 400'den fazla kişi için.

Ama tabi onların bazıları da bunu haketmişti,o ayrı mesele.Ama yine de günahkarların bedelini günahsızlar da ödedi ya,bu beni biraz sarstı ve sanki hayata bakmama biraz daha olanak sağladı.Çünki eğer başımızı kaldırıp da etrafımıza bakarsak,böyle dışlanan,insanlar tarafından hor görülen o kadar çok kişiye rastlarız ki.Ve biz de "sürüye uyma" bahanesiyle bunun aynısını yapıp,onları dışlıyoruz.

Bu kitabı bitirip kapattığım an aklıma okulda dışladığımız ve sırf çirkin ve bakımsız diye yüzüne bakmadığımız bir kaç kız geldi ve ben de Sue gibi kendimden utandığımı hissettim.Onların bunu istemediğini,aslında çirkin olmadıklarını,ama bizim içimizdeki çirkinliklerin onların yüzüne yansıdığını anladım.Kendimi o okulumuzdaki kızın ve tabi Carrie'nin yerine koydum.

Neyse,fazla duygu sömürüsüne gerek yok.Zaten bu kitabı okuyan her kes benim hissettiklerimi az çok hissedecektir.Ama yapacak bir şey yok.

Carrie karakter olarak diğer yazarların yarattığı harika ve güzel tanımına katiyen uymuyor.Belki de kitabı okumakta tereddüt etmemin sebebi buydu.Ama geçti.Artık rahat rahat Stephen King kitaplarını okuya bilirim.

Okunmalı mı?Yani okumayan kaldıysa lütfen okusun.O korku yazarı falan diyenlere de aldırmayın.İçinde sadece korku değil,aşk da var,emin olun. :)

buradan


İndirmek için pembe kitab'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com 

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)