5/20/2014

Cora Carmack - İlk Defa

2




Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... Yalnız... Çıplak...


Herkese bir daha merhaba diyor ve kitabıma geçiyorum. :) Kitap düşündüğümden de harikaydı,orası kesin.Çünki ben bu kitaba başlarken bu kadar olayların içine gireceğimi hiç düşünmemiştim.Bazı kitaplar vardır ki onları sadece uzaktan seyr edersiniz.Ama bu kitap olayların içine insanı resmen sürüklüyor.Ve bence bu bir kitap için en önemlisi.

Gelelim karakterlere.Bliss tam bir utangaç.Yani etrafında o kadar cüretkar ve hayatını istediği şekilde yaşayan bir sürü arkadaşı varken,onun bu şekilde davranması beni hem şaşırttı,hem de açıkcası gururlandırdı.O kadar çamurun içinde saf kalabilmişti. :)

Garrick de sakin ve kendine güvenen haraketleriyle bende iyi bir izlenim bıraktı.Sadece bir öğretmen olarak ve Bliss'den biraz da olsa büyük olarak daha sorumluluk sahibi ve dikkatli davranmasını,kendini kontrol ede bilmesini ve aslında geri çekilenin o olmasını isterdim.Ama o Bliss'i hep zor duruma sokmayı başardı. :)

Bu yerde Vampir Akademisi'ndeki Rose ve Dimitri ikilisi aklıma geldi.Belki de ona alışmış olmaktan ve Dimitri'nin geri adım atmalarına alışık olmamdan kaynaklandığını anladım. :)

En çok hoşuma giden şey,karakterin kusurlarının olması.Kitaplarda bu beni en çok rahatsız eden olay.Bazen bazı yazarlar kitaplarındaki ana karakteri o kadar fazla kusursuz yaparlar ki,okurun sıkıldığını bilmezler.Karakterin kusurları onu okurun gözünde büyüten ve aklında kalmasını sağlayan şeylerdir bence ve her karakterde bulunması gerek.

Burada da Bliss'in hafif çıkık göbeği ve sık sık ondan rahatsız olması hoşuma gitti. :)

Beni rahatsız eden konuysa yazarımızın isim bulmadaki beceriksizliği.Bence isimler de kitapta karakterler kadar önemlidir.Ona seslendiklerinde ve okur onun ismini her okuduğunda zevk almalı.Karakteri gözünde o isimle canlandıra bilmeli.Ve açıkcası ben bu kitapda bunu başaramadım. :/

Bazen kitabın rengini yazarım,bilenler bilir.Kitaplar benim için farklı renklerdedir.Uzun zamandır yazmamıştım.Ama bu kitapda tekrar aklıma geldi.Kitabımın rengi koyu mavi. :) 

buraya


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Sağlam karakterleri olan bir kitaba benziyor ilgimi çekti :DD Çok güzel yorum olmuş! :DD Göz atıcam :)) Okunacak kitaplar dağına bir kitap daha eklendi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kitaplar dağı ahhh.Her an kitap eklenmesi sinir bozar , ama en beklenmedik anda elinden tutar. Okumanı tavsiye ederim ve kendini hazırla, bu bir seri. :)

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)