6/26/2014

Julia Quinn - Sonsuz Sevgilerimle ( Bridgerton #5 )

0




Çok Sevgili Bayan Bridgerton,
Uzun süredir yazışıyoruz ve henüz resmi şekilde tanışmış değiliz. Sizi tanıyor gibi hissediyorum. Umarım siz de benim gibi hissediyorsunuzdur.
Münasebetsizlik ediyorsam beni bağışlayın fakat sizi Romney Malikânesi'ni ziyaret etmeniz için davet etmek istiyorum. Umarım, belli bir zaman sonra da birbirimize uyduğumuza karar veririz ve benim eşim olmayı kabul edersiniz.
Sör Phillip Crane

Sör Phillip, Eloise Bridgerton'ın evde kaldığını biliyordu ve evlilik teklifini kabul edecek kadar sıradan, daha da önemlisi çaresiz olduğunu düşünmüştü. Ve fena halde yanılıyordu. Bu güzel kadın kapısında belirip nefes almadan konuşmaya başladığında tek istediği onu öpmekti.
Bu Sör Phillip denen adam onun çıldırdığını mı sanıyordu? Eloise Bridgerton daha önce karşılaşmadığı bir adamla evlenemezdi! Ancak tekrar düşündü... ve merak etmeye başladı... Öyle ki gecenin bir yarısı bir araba kiralayıp hayalindeki kusursuz erkeğe gidecek kadar. Ve fena halde yanıldı. Hayalindeki adam bu kadar sevimsiz ve kaba değildi. Elbette Phillip yakışıklıydı ama Londra'daki centilmenlerden farklı olarak iri yarı, sert ve bakımsızdı aynı zamanda. Ne var ki gülümsediğinde... ve onu öptüğünde... kendinden geçiyor ve düşünmeden edemiyordu: Phillip gerçekten onun için mükemmel erkek olabilir miydi?


Bir kitabın daha sonu ve ben her Julia Quinn kitabı bittiğinde daha da kötü oluyorum.Hem bir an önce bitirmek,hem de yavaş yavaş,sindire sindire okumak istiyorum.Ama ikisini de başaramıyorum. :/ Bilenler bilir,Julia Quinn'e başlarken çok kararsızdım.Ama sonunda nasıl oldu da böyle sevdim ve her seferinde daha fazla okumak istedim anlamıyorum.

Bu defaki karakterimiz 5. Bridgerton olan Eloise... Evde kalmış ve çok konuşkan,ama bu hali benim daha çok hoşuma gitti.Hani çok insan panik anında susar ya,Eloise'de bu tersine.Panik ve heyecan anında daha çok konuşuyor ve bu bence oldukca tatlı bir görüntü oluşturuyor.EWloise hakkında çok fazla bir şey söylemeye gerek yok.Onu zaten serinin diğer kitaplarından tanıyoruz.Sadece bu defa hayatındaki olumlu gelişmeleri yakından inceleme şansımız oldu,o kadar.Penelope evlenince Eloise'de bir takım değişiklikler olduğunu zaten fark etmiştim.Daphne'nin tüm sırları ortaya çıkartan o partisinde de ortadan kaybolunca daha da şüphelendim ve şüphelerimde de haklıydım.Eloise bir şeyler çeviriyordu.Elleri mürekkebli falan...

Sırrının Phillip Crane olduğunu kim bile bilirdi ki.Aslında Phillip'ten hoşlandım desem her halde yalan söylemiş olurum.Bana fazla vurdum duymaz ve sorumsuz biri gibi geldi ve bu defa kitabın sonunda fikrimi değiştiren her hangi bir gelişme olmadı açıkcası.Botanikçi olması her zaman çalışması ve çocukları yokmuş gibi davranması  gerektiği anlamına gelmiyor.Karısı depresyona girmiş ve çocuklarıyla ilgilenmemiş ola bilir.Ama Phillip'in ondan farklı davrandığını sanmıyorum.Eloise'i sadece çocuklar için istemesi,en azından hayatında iyi yönde değişiklik yapa bileceğinin hiç aklına gelmemiş olması bence Eloise için büyük haksızlıktı.Ve eğer ki ben öyle bir muamele ile karşı karşıya kalsam,her halde o şartlar altında daha fazla durmazdım.

Her şeyi Eloise'in üzerine yıkıp kendisi otla böcekle ilgilenmek ve rahat rahat çalışmak istiyor.Peki ya Eloise'in ne istediğini sordu mu?Sormadı.Sanki Eloise sadece bir bakıcı ve çocuklarına bakmakla yükümlü,hem de bir kahya ve hesap kitapla ilgilenmeli,aynı zamanda bir kadın ve kocasını mutlu etmeli.Bu yanlıştı!

Sonunda da pek değişmiş gibi değildi.

Her neyse...Ben burada sadece Eloise'e acıdım diye bilirim.Sorumluluklar altında ezildiği yetmezmiş gibi,bir de Phillip'e aşık olarak kendini daha büyük çıkmaza soktu.

Phillip'in 8 yıl kadınsız kalması Eloise'e bütün sorumlulukları yükleye bileceği anlamına gelmez.

Okunmalı mı?Kesinlikle,çünki bu bir Bridgerton serisi ve Julia Quinn kitabı.Yazar her seferinde kendini aşmayı ve bizeBridgertonlar'ın bir sürü bilmediğimiz özelliklerini göstermeyi başarıyor.Benedict'in oğluna üzüldük mesela ve onu acı içinde de olsa bu kitapta da görmek çok güzel...Eloise'in çok iyi bir nişancı olduğunu ve 6 erkeği yeteneği ile yere serdiğini öğrendik mesela...4 Bridgerton erkeği bir arada olunca kahkaha atmadan duramayacağımızı anladık mesela... :)


buraya




İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com


0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)