7/30/2014

Julia Quinn - Biz Evleniyoruz (Bridgerton #8)

0







GARİP BİR ŞEY OLDU...

Tanıdığı bütün adamların aksine, Gregory Bridgerton gerçek aşka inanmaktadır. Ve hayallerinin kadınını bulduğunda, onun doğru insan olduğunu bir anda anlayacağından emindir. Başına da tam olarak bu gelmiştir. Fakat...Bu kadın, doğru kişi değildir. Hatta, nefes kesici Bayan Hermione Watson başkasına âşıktır. Ama en iyi arkadaşı Leydi Lucinda Abernathy, Hermione'yi feci bir birliktelikten kurtarmaya karar verir, böylece Gregory'ye onun kalbini kazanması için yardım etmeyi teklif eder. Ama bu esnada Lucy âşık olur. Hem de Gregory'ye. Fakat...Lucy nişanlıdır. Ve amcası onun nişandan caymasına izin verecek gibi görünmez. Gregory kendine gelip, doğru kişinin keskin zekâsı ve insanın içini açan gülümsemesi ile kalbine şarkılar söyleten Lucy olduğunu anlayınca bile... Böylece, düğün yolunda, gelini öpme vakti geldiğinde, sunakta duran kişinin yalnızca kendisi olmasını sağlamak için Gregory'nin her şeyini riske atması gerekmektedir..




 Ve işte son kitabı bitirdim.Çok mutluyum,aynı zamanda çok da hüzünlendim,üzüldüm.Kitabı okumaya pek vakit bulamıyordum ve biraz geç bitirmem bu yüzdendi.

Julia Quinn!in karakterlerine acı çektirmeyi sevmediğini her kes fark etmiştir.Bu belki ilk bir kaç kitapta daha açıktı,ama sonraki kitaplarda bu durum biraz ortadan kalktı ve yazar karakterlerin acı çekmesine alıştı sanırım.

Bu kitabın da rutin bir şekilde,normal ve diğer kitaplardaki gibi mutlu sonla biteceğini düşünüyordum.Esas kız esas oğlanla istemeden evlenecek ve sonunda mutlu olacaklardı.

Sonu mutlu bitti,ona söz yok.Hem de 9 tane mutluluk da.Sadece ortalarda baya bir yüreğimiz ağzımıza geldi.

Gregory diğer erkek karakterlerden oldukça farklıydı.Yani o aşka inanıyordu,bu inanılmaz bir şeydi.Hiç bir erkek aşka onun kadar inanamaz bence.Gerçek hayatta hiç bir erkek aşk arayışına bile çıkmaz.Bu çok zor,hatta imkansız bir şeydir.Bence her erkeğin gözünün önünde bir kaç tane Bridgerton erkeği aşk yaşamlı ki onlar da aşkı anlasınlar,ona alışsınlar. :)

Tabi bu aşka inanmanın ve onu aramanın arkasında çok büyük tehlikeler ve Gregory'nin salak olduğu gerçeği de yatıyor,o ayrı.Yani aşkı bu kadar hararetle aramasa her halde gerçek aşkını bulana kadar yolda duraksayıp milletin ensesiyle uğraşmak zorunda kalmazdı da.Yani adam ense gördüğü anda dayanamıyor sanki.Hangi kadını arkadan ve ya profilden görse 'tamam,işte bu!' deyip hücuma geçiyor.Olmaz ki ama!

Lucy de garibim adamın başını kaldırmasın,onu fark etmesini bekledi,tabi fazla beklemesine gerek de kalmadı,bu iyi.

Lucy'ye bir şeyde kızdım; Yani kendi dura dura niye başkasına çöpçatanlık yapmaya çalışıyor ki?Nişanlı olması hayatının bittiği anlamına gelmiyordu.Hem resmen nişanlı da  sayılmazdı,değil mi?

Lord Haselby gerçekten çok iyi bir adammış,onu anladım.Yani onun Gregory'le Lucy'e ayak bağı olacağını düşünmüştüm hep,işlerini zorlaştıracağından korkmuştum.Hakkındaki gerçekleri öğrendiğimde en az Lucy'nin amcası hakkındaki gerçekleri öğrendiğimdeki kadar afalladım.Ama Lord Haselby'da biraz güldüm de. :)

Lucy'nin amcası kadar iğrenç ve kendine düşkün,manyak ve bunun gibi bir çok sıfata layık başka bir karakter tanımıyorum.En azından Bridgerton serisinden.Kendisi çok zor ve anlaşılması imkansız bir adam.Sadece dayaklık,o kadar!

Hermione'den de bir kaç kelime etmek istiyorum.O kızın amacı bir türlü bana anlaşılmadı.Bir taraftan katip mi ne,onunla sevgili.Diğer taraftan Gregory'nin onu heyecanlandırdığını söylüyor.Bir taraftan da Richard'la evlendi.Bir de Lucy'ye kalbim küt küt etti demesin mi?Bunun gibilere ayran gönüllü sıfatı tam uyuyor,haberimiz yok.Ama son bir kaç bölümde yaptığı yardımları unutmamak gerek.

Kitap harikaydı ve serinin diğer kitaplarından daha heyecanlı olduğunu itiraf etmeliyim.Kaçırılmalar,silahlar,aldatmalar derken kendimizi ikisi ikiz,9 çocukla sarılırken bulduk.  :)

Violet Bridgerton'un rekorunu yenilediler en azından.Ama isteğim onların da serisi okumak ola bilirdi.Yani bütün Bridgertonlar'ın çocukları hakkında tek tek kitaplar.Esas da o ikizleri okumayı çok isterim. :)

Bu kadar.Artık ya yeni bir seriye başlar,ta da yarım kaldıklarımı devam ettiririm.Ama bu serinin tadı damağımda kaldı. :/

buraya


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com 

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)