7/31/2014

Tess Gerritsen kimdir?

0

 Merhaba,bu gün sizlere kitaplarını bayıla bayıla okuduğum Tess Gerritsen'in kim olduğunu anlatacağım.Tess Gerritsen,çin asıllı doktor,yazar.Kendisinin polisiye romanları yazmakta özel bir yeteneği var.Yani,her kitabında ağızım nasıl açık kalıyor söyleyemem.Olayları bağlama yeteneği,her cümlede adrenalini yükseltmesi ve eğlenceyi,kahkahayı da olaya katması gerçekten beni hayran bırakıyor.Tıbbi gerilim romanları yazan yazarımız,Rizzoli and İsles serisi ile beni büyülüyor.

 Tess Gerritsen J.K.Rowling,Richelle Mead,Rick Riordan ve Suzanne Kolins'ten sonra en sevdiğim yazar.Şimdiye kadar Rizzoli and İsles serisinin 5 kitabını okudum ve 6.da hala okuyorum.Tess Gerritsen Stanford Ünüversitesi'nde antropoloji konusunda lisans yaptı, Kaliforniya Ünüversitesi’nden de tıp diploması aldı.Stajını Hawaii'de tamamladıktan sonra,doğum iznine ayrıldığında ilk romanı olan Gece Yarısından sonra gelen telefon'u yazdı.Romantik gerilim romanı olarak tanımlanan kitabı 8 kitap daha takip etti.Kitapları çok satanlar listesine girince,yazarlığa odaklanmak için doktorluk kariyerini bıraktı.Kendisi Main'de yaşıyor. :)

(Vikipedi'den alıntıdır.)

Daha fazla bilgi için tıklayın. 

Umarım vikipedi kadar olmasa da iyi bilgi vere bilmişimdir.Şimdi Mefisto klubünü okumak istiyorum,iyi günler. :)
 Alida Marmaris

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)