8/21/2014

Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliği-Miho South'un ilk kitabı bitti-İkinci kitapta görüşmek üzere

2




 -Benimle dalga mı geçiyorsun? Birini sevmek anormal birşey mi? derken yüz ifademin ne kadar ciddileştiğini farkettim. -Hayır değil. Ama beni sevemezsin. Bunda zararlı çıkan sen olursun. Bana ise hiçbir şey olmaz. Hayranım olabilirsin ama benden hoşlanamazsın.- Ve her söylediğinde kendimi küçük görmeme sebep olan lakap: -Ufaklık, canın acır.- Fısıltıları kalbime işliyordu. Sözleri beni tuhaf hissettirmişti. Tuhaf ve kötü... Onlarca fotoğrafımız çekilirken Minhyun'un eli belimdeydi ve beni sımsıkı tutuyordu. Belimi öylesine nazik tutuyordu ki. O sözler: -benden hoşlanamazsın- Neden? Gözlerim dolmak üzereydi. Onun tüm bu kırıcı sözlerine rağmen, ona aklımdaki soruyu sormak istiyordum. Doğru mu yapıyordum? Yoksa yanlış mı? Klasik olarak kalbimin sesini dinledim ve ona sordum: Seni sevebilir miyim?

Umarım Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliğini beğenmişsinizdir.Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliğinin değerli üyesi Miho South Seni sevebilir miyim isimli kitabını bitirmiş.Bize de onun bu değerli ve muhteşem kitabının bittiği haberini vermek düşer.Kitabı okumak için tıklayın. :)



2. kitap-Beni sevebilir misin?

İyi okumalar! :)  
Alida Marmaris









                                                                                                                Kitap kapağı     



2 yorum:

  1. ne çok şey var ya okuycak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu kitaplar olduğunda okuyacak çok şey olur tabi. :)

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)