9/05/2014

Serkan Özel - Sıcak Ayaz (kitap tanıtımı)

0



 
Ben sana ölümün kıyısında yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum.

Sonbahar yağmurunda sensiz ıslanacaksam, kahvemin yanında kahvesini yudumlayan sen olmayacaksan, kabustan korkarak uyandığımda sana sarılamayacaksam, beraber hayal kurup birlikte yaşayamayacaksam, beni sevdiğini söylemenin ne anlamı var ki? Madem bunları seninle yapamayacağım, daha fazla varlığına alıştırmadan git. Hiç olmazsa acıların tat versin bana. Nasıl olsa ben sevmekten vazgeçmeyeceğim. Bir gün olur da bunları benimle yaşamak istersen, ölüme terk ettiğin yerdeyim.
-Serkan Özel-








 "Ben sana ölümün kıyısında yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum...."


Edebiyat dizisinin nadide eserlerinden bir parça....

Edebiyat günlüğünden bir eser.....

Sonbahar soğuğunda yanınızda olacak bir yoldaş arıyorsanız,Sıcak Ayaz bunu seve seve yapar..... :)

Kitap bilgileri 
Kitap ismi:Sıcak Ayaz
Yazar:Serkan Özel
Kategori:Edebiyat
Yayınevi:Destek yayınları
Fiyat(%28 indirimli): 10,08 TL (KDV Dahil)


Tozlu kitaplık'da dolaşıp kitapların tozlarını alan canlarım için,kitabınızı hangi yoldan isterdiniz?:

Kitabı satın almak için tıklasınlar. :)
Kitabı indirmek için   tıklasınlar. :)



İYİ OKUMALAR! :)





Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)