12/05/2014

Jennifer.L.Armentrout - Saplantı

0








Luxenler ve Arumlar, Lux serisinden bağımsız da okunabilecek Saplantı'da çok daha baştan çıkarıcılar.

Ukala, zorba ve tapılası bir adam. Korunmaya muhtaç, küfürbaz ve ateşli bir kadın.

Hunter acımasız bir katil. Devlet için kötü adamları öldüren bir uzaylı. Işığın çocukları Luxenleri yok etmek için doğmuş bir Arum. Yaptığı işten de çok memnun, ta ki, bir insanı korumak zorunda bırakılana dek.

Serena, en yakın arkadaşı, senatörün oğlunun doğaüstü bir varlık olduğunu söylediğinde, ona inanmamıştı. Kim inanır ki? Ne yazık ki sonrasında korkunç bir olaya şahit oldu.

Hunter ve Serena, ateş ve barut gibi… Bir arada olmaları çok tehlikeli…

Sonunda Hunter yapmaması gerekeni yapıyor. Hem de defalarca.
(Tanıtım Bülteninden)




Uzun zamandır okumayı beklediğim bir kitap daha bitti ve ben çok duygulanıyorum.Son kitap olan Direniş kaldı sadece ve onu da yavaş yavaş,sindire sindire okumaya çalışacağım. :/ Her seri bittiğinde ben böyle olacaksam,işimiz var. :)

Şimdi geçelim kitabımıza. :)

Kitabın konusu: Serena'nın kendisi gibi normal arkadaşı Mel bir şeyler gördüğünü iddia eder ve söyledikleri hiç bir şekilde inandırıcı değildir.Mel2e göre,takıldığı çocuk ve kardeşi,yani senatörün çocukları bir ampul misali parlıyordur.Ve Mel'in anlam veremediği bir kaç konuda da konuşmuşlardır.Mel bunları bir kağıda yazarak unutmamaya çalışmıştır ve mektup şimdi kendi posta kutusundadır.Ama tam eve dönerken Mel'in kendi arabasıyla birlikte havaya uçması ve Serena'nın da buna şahit olması işleri daha da karıştırır.Şimdi Serena öğrendikleriyle hem kendi hayatı için,hem de başkalarının hayatı için bir saatli bombadır.Onu korumak için gönderilen adam,Hunter ise maalesef onu korumaya aday en son 'insan'dır.Çünkü o bir insan değil,Arum'dur.Yani gölgelerle resmen arkadaştır,bir uzaylıdır,tehlikelidir ve Serena ondan uzak durmazsa ölecek. Hunter'la kaldığı sürede onunla daha da yakınlaşan Serena artık aşıktır,fakat yanlış kişiye ve yanlış zamanda.Arkadaşının intikamını almalı ve hayatta kalmalıdır.Bu kocaman,tehlikeli planın içinde aşka yer yoktur. Hunter'ın da ondan farkı yoktur.

Yorumum: Kitabı Spoiler vermeden sadece bu kadar anlatabildim.Bu çok zor bir iş arkadaş,neyi anlatayım bir türlü karar veremedim. :/

Lux serisine  başlamam ani olmuştu.Aslında diğer kitapları,özellikle seri kitapları bir süre inceler,en azından bir kaç gün karar vermeye çalışıp,sonra okurum.Ama Lux serisini gördüm ve akşamında okumaya başladım.Neden mi? Çünkü Gizli Dosyalar isimli dizi beni uzaylıları sevmeye zorlamıştı da ondan. :) Mulder sayesinde uzaylıları nerede görsem ilgilenir,onlar hakkında hep araştırırım. Ve Lux serisine başladığıma da pişman değilim. :)

Ben Daemon'un öküz olduğunu falan düşünüyordum ya.millet,sözümü geri alıyorum.Daemon Hunter'ın yanında hiç bir şeymiş de haberimiz yokmuş.Daemon Katy'e aşık olduktan sonra daha romantik,daha sakin ve daha ilgili oldu.Öküzlüğü biraz bıraktı.Ama Hunter aşıkken bile,hatta Serena'yı düşünürken ve onun iyiliğini isterken bile öküz!Adam saf öküz!

Serena da garibim ne yapacağını şaşırdı.Bir an mutlu,bir süre sonra şaşkın,sonra üzgün.Ben onun yerine isyan edecektim neredeyse.

Ama itiraf etmem gerek,ne kadar öküz olursa olsun,adam yakıyor.Böyle konuları hiç konuşmazdım,direk kitaptan bahsederdim genelde,ama Elli ton serinden sonra iyice bir arsızlaştım ben ya,ayarlarım değişti. :D Hunter çok seksi!!!Oh söyledim,rahatladım! ;D

 Serena da çok sarışın,ona bir sözüm yok. :) Adamın hayatına girip,onu değiştiren kadınlara hep imrenmişimdir.Adamın kendisinden bile korkutur böyle kadınlar.Hayatlarını ters düz eder,sonra da ben ne yaptım ki? derler. :) Böyle kadınlardan korkmak lazım. ;)

Kitap bir serinin parçası değil ve bu beni üzdü.Hunter'ı biraz daha okumak isterdim.Devamında neler oldu,çok merak ediyom yaaa. :(

Seri olmasa da,yazarın okuduğumu 5. kitabı olduğu için gelişimi görebiliyorum.İlk kitapta,itiraf ediyorum ki,biraz sıkıntı çektim.Cümle kalıpları,fiil eksiklikleri gibi hatalar vardı ve bunlar çeviriden kaynaklanmıyordu,biliyorum.Neden?Çünkü oturtulmuş ve anlamı olan cümlelerdi.Çeviriyle alakası yok. Bu kitapta da sıkıntı oldu bazen ama,çok da değil.İyiydi yani.

Belki de ben fazla kitap okuduğum için,yaz artık yazdığım için bana böyle hatalar zor geliyor olabilir.Mazur görün. :)

Kitap okunmalı mı?Tabii ki.Lux serisiyle başlayın ve bir daha bırakamayacaksınız zaten.Uzaylı falan diye de tereddüt etmeyin.Harika bir kitap. :)

Lux serisi kitap sırası:

1. Obsidiyen
2. Oniks
3. Opal
4. Köken
5. Direniş

Bağımsız kitap:

1. Saplantı

Novella:

1. Shadows


Alıntılar yine Instagram hesabımda. :)


Teşekkürler. :)

buradan


Kitabı indirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)




Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)