1/16/2015

Fatih Murat Arsal - Aşka Dönüş

0





Size bir önsöz ve ya arka kapak vermek isterdim ama,bu kitabın bir önsözü yok,bulamadım. :/






Kitap ismi: Aşka Dönüş
Yazar: Fatih Murat Arsal
Kategori: Aşk,günümüz aşk
Goodreads puanı: 3.38

buradan

Kitabı da zaten tesadüf eseri buldum.FMArsal hayranı olarak onun her kitabını okuma kararı aldığım için,duramadım bunu da okudum.Ama açıkçası kitap hakkında fazla bilgi alamamam canımı sıktı.Kuşkulanmadım değil. :/

Kitabın konusu: Aydan sevdiği adama hamile olduğunu açıklamaya hazırlanırken evlilik hayalleri kuruyordu.Ama Mert'in dedikleri genç kızın dünyasını başına yıkmış,onu çok zor durumda bırakmıştı.Adamın evlenmeye niyeti yoktu.Aydan bu zor durumunda tamamen yalnız olduğunu sansa da daha yeni tanıştığı yabancı,Salih onun kahramanı olacaktır.Salih'i evlenmeye ikna etmek kolay olmamıştı.Ama genç adamın da kendi şartları vardı.Evlilikleri boyunca kocalık haklarını sonuna kadar kullanmak gibi.Aydan zaten ondan hoşlandığı için de,arada pek bir sorun kalmıyordu.Ama Mert'in tekrar hayatına girmesi,bebeğinin garip durumu ve Salih'e olan karışık duyguları onu yanlış kararlar vermeğe itmişti.Ondan tam 7 yılını çalmıştı.Ama artık kararlıydı.Kocasını geri kazanacaktı.

Yorumum: Ay her şeyi anlattım değil mi?Ne kadar da boşboğazııım. :/ Ama inanın olaylar daha karmaşık.Spoiler vermeden bu kitabı nasıl anlatırım bilmiyorum.Çok zor.

Karşımızda Ismarlama Bebek'ten tanıdığımız Turgut'un kız kardeşi Aydan var bu sefer.Onların hikayelerini o kadar da merak etmemiştim,o yüzden görünce şaşırdım. :)

Aslında ilk başlarda okuduklarım beni Akın ve Gamze olayına - Beni Bırakma'ya yönlendirdi.Yine aynı sorunla karşı karşıyayız zannettim.Ama burada Aydan manken değildi,o ilaçlardan kullanmadığına göre de,yanlış anlaşılma olasılığı sıfır denecek kadar azdı.O yüzden gerçekten hamile olması beni biraz üzdü.Sonra Salih'le olan yakınlaşmaları,olayların daha farklı gelişmesi falan,durumu kurtardık.

FMArsal her zamanki gibi olayları bilime yönlendirmeyi çok güzel başarmış.Nasıl araştırıp da bulmuş o iki bebek durumunu,nasıl anlatmış kolayca,şaştım kaldım.Çok zor bir iş bence. :)

Kitabın sonu zaten belliydi.Onu hiç o kadar da merakla beklemedim.FMArsal kitaplarının hepsinde mutlu son var.Onun kitaplarını sevme nedenlerimden biri de bu.Ama olayların gidişatı çok ilginçti.İnsan sonunu bilse bile hiç sıkılmadan okuyor. :)

Kitapta karşımıza Tahir ve Doğan da çıktı.Tabii telefonda ama,onları farklı bir kitapta görmek beni çok mutlu ediyor hep.Her kitapta isimleri geçse diye sabırsızlıkla beklerim. :)

Tabii ki FMArsal'ın 4 kafadarının serisi kadar harika bir kitap değildi.Onlar benim için bir başka.O dörtlü bir harika.Ama fena bir kitap da değildi hani.Okumaya değerdi.

Yazarın dili,yazma tarzı,hikaye kurgulama yeteneği ve serilerin sürükleyiciliği ile ilgili konuşmaya hiç girmeyeceğim.Bu konularda konuşursam hiç susamam. :)

Alıntılar var. Bunun için Instagram adresime beklerim. :)

Bu kadar sanırım.Karakterlere tek tek girmedim,çünkü FMArsal kitaplarını okuyanlar zaten nasıl bir karakterle karşı karşıya olduklarını bilirler. :) Okumayanlar da okusun.Hiç kaçırmasın. ;)

buraya


Kitabı indirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)