3/17/2015

Sophie Kinsella - Sır Tutabilir misin?

1












 Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!
Annemden sakladığım sırlar
Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim.

Erkek arkadaşımdan sakladıklarım,
Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil.
Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir.
Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.

İş arkadaşlarımdan sakladıklarım İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim!
Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar…
Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor.
NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da!
Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!



Kitap adı: Sır Tutabilir misin?
Orjinal adı: Can You Keep a Secret?
Yazar: Sophie Kinsella
Tür: ChickLit,aşk
Dil: Türkçe
Sayfa sayısı: 448
Basım yılı: 2012
Yayınevi: Artemis Yayınları
Goodreads puanı: 3.82

https://www.goodreads.com/book/show/9938759-s-r-tutabilir-misin





ChickLit ne kadar çabuk okunuyormuş böyle,hızlı hızlı bitirdim,hiç haberim olmadı. :) Bu aralar pek kitap da okuyamıyordum,ama böylesi bir kitap iyi geldi.Ve ben öyle arka arkaya aynı tür okuyan bir kitap kurdu da değilim.O kitap kim bilir,nasıl bir kitap olmalı ki hepsini bir anda,ardarda okudum. :) Çok beğendim. :)



Kitap hakkında: Emma birkaç kere kariyer değiştirmiş,ailesi tarafından tüm özgüveni yavaş yavaş söndürülen,işinde yükselmek isteyen,küçük sırları olan ve acayip uçak korkusu olan bir kızdır.Tam da uçak türbülansa girdiği sırada Emma korkuya düşer ve yanında oturan,hiç tanımadığı bir yabancıya sex hayatından,içindeki dona kadar her şeyi anlatır.Ve sonra ne mi olur? Bu adam gelip onun patronu çıkmasın mı? Çıkmasın demeyin,çıktı çünkü. :/ Emma tam da adamın sırları yüzünden kendisini kovacağını düşünürken,tam tersi adam ona çok iyi davranır. Neden mi?Çünkü Jack'in kendisinin de bir sırrı var.Hem de uçakta anlatılamayacak kadar büyük bir sır. :)

Yorumum: Bu kadar iğrenç bir hakkında bölümü için özür dilerim.Yapamıyooom,çünkü spoiler vermeden bu iş çok zor. :/

Kitap tek kelimeyle muhteşem diyebilirim.Emma tam benim istediğim gibi bir karakter.Yani mükemmel değil.Bence herkes bunu hissetmiştir kitaplarda. Karakterler bazen öyle mükemmel olur ki (örnek FMArsal kitapları),insan hem kıskanır,hem de biraz sıkılır. :/ Ama burada öyle değil.Emma tam bir kusur abidesi.Her işi yüzüne gözüne bulaştırır,tüm hayatında bir sürü başarısızlık var.Kararsız ve aslında çalışkan.Bunu kitabın her anında,her yazısında fark etmek mümkün.

Jack'da beni sinirlendiren tek şey, Emma'nın sırlarını küçümsemesi.Herkesin bir sırrı vardır ve bu küçük büyük fark etmez.Benim sırrım bir başkasına küçük gelebilir,ama benim için hayati bir mesele ki onu sır gibi saklıyorum,değil mi?Haksız mıyım? Ohhh rahatladım!

Yazı hatası sıfırdı neredeyse,yazarın diğer kitaplarından da dediğim gibi dili,mizah anlayışı çok güzel.Farklı bir dili var,özellikle şimdiki zaman fiilleri kullanması çok garip.İlk kitap'da (Pasaklı Tanrıça) biraz yadırgadım bu durumu,ama sonra her şey yoluna girdi. :)

Bu kadar. Alıntıları Instagram adresimden ve ya #ÇaldığımızCümleler etiketinden bulabilirsiniz. :)

buradan


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Duyduk ki MediaFire'de bir sorun varmış.Kitap linklerimizin çoğu ondandı ve şimdi bazıları çalışmayabilir. İndiremediğiniz kitapların altına yorum yaza ve ya Ask.fm adresimize mesaj atabilirsiniz. :)


Logo Design by FlamingText.com










1 yorum:

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)