4/11/2015

Julia Quinn - Bana Sevdiğini Söyle

24


 




Elizabeth Hotchkiss çalıştığı köşkün kütüphanesinde Bir Marki ile Nasıl Evlenilir adlı kitabın bir kopyasını bulduğunda, bunun birinin ona oynadığı acımasız bir oyun olduğunu düşünür. Bakacak üç kardeşi olduğu için zengin birisiyle evlenmekten başka çaresi kalmamıştır. Bir erkeği baştan çıkarmak için hazırlanmış bu rehber tam da ihtiyacı olan şeydir ve kitaba bir göz gezdirmenin bir zararı olmayacağını düşünür. 

James Sidwell, Riverdale Markisi, teyzesinin peşine düşen şantajcıyı bulmak için köşke gelir. Kendini yeni emlak idarecisi olarak tanıtır. İlk şüphelisi, teyzesinin refakâtçisi Elizabeth'tir. Daha sonra, bu çekici genç kadının küçük kurallar kitabını bulduğunda, durum ilgisini çeker ve bir eş bulması için ona yardım etmeye karar verir. Tabii bu cazibeli oyunların kendisinin üzerinde uygulanmasına izin vererek. Fakat olaylar hiç tahmin etmediği bir şekilde gelişir ve ortada uygulanması gereken tek bir kural olduğunu anlar. O da Elizabeth'in markisiyle evlenmesidir..

Kitap ismi: Bana Sevdiğini Söyle
Orjinal isim:  How to Marry a Marquis
Yazar: Julia Quinn
Tür:  Romance,Tarihi aşk
Dil: Türkçe
Sayfa sayısı: 392
Basım tarihi: 2009
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Goodreads puanı: 4.01


https://www.goodreads.com/book/show/10620516-bana-sevdi-ini-s-yle






Romance okumadan duramayan bloggerınız geldiiii. :)

Kitabın konusu: Elizabeth'in acilen evlenmesi gerekiyor.Çünkü kendinden başka,bakması gereken iki kız ve bir erkek kardeşi var.Şaka gibi kütüphanede bulduğu BİR MARKİ İLE NASIL EVLENİLİR kitabı ona bu yolda yardım edecek gibi.Yardıma köşke yeni gelen emlak idarecisi James de katılınca işler daha da ilginç bir hal almaya başlar. Tabi bu ilginçlik onun gerçekten emlak idarecisi olmadığını öğrenene kadar anca sürecek.

Yorumum: Julia Quinn romance arayarak deli gibi dolaştığım zamanlarda,Goodreads'ta karşıma çıkan bir yazardı.İlk serisi Bridgerton bir solukta bitmişti.Kenardaki etiketlerden onun kitapları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. :)

Kitabın ne kadar harika olduğu,karakterlerin oturmuş,kolay anlaşılan ve iç acıtacak derecede harika olduğunu söylememe gerek yok bence.Çünkü bu yorumum okuyorsanız muhtemelen Bridgerton serisinden ve Julia Quinn'den haberiniz vardır.Eğer yoksa,hemen en yakın kitapçıya uğrayıverin de gecikmemiş olun.Yoksa bu yorumda fazla spoiler yemiş olursunuz. :)

Bende bir huy daha var.Hani şu her kitabın kendi rengi ve her kitabın kendi müziği olduğu gibi huy. :) Yazarın ser olsun olmasın tüm kitaplarını sırayla okumak isterim.Bazıları vardır ki hangi kitabı eline geçerse oradan okumaya başlar mesela.Ama ben yapamam.Seri olmasa bile en baştan başlamayı severim.Bu daha doğrudur bence. Neden? Çünkü yazar her kitabında gittikçe daha da olgunlaşır.Kitapları sırayla okursanız bu olgunlaşma sürecine gerçekten şahit olursunuz. Ben bu kitapta huyumun doğru olduğunu,bunu devam ettirmem gerektiğini anladım. Bu kitap Quinn'in ilk serisinin ikinci kitabı,bildiğim kadarıyla.Bridgerton serisinde dilini oturtmuş,hatalarını seyrelten bir yazar vardı karşımızda.Ama burada repliklerin çoğunu kimin dediği anlaşılmıyordu mesela.Belki de çeviridendir,bilmiyorum.Ama hatalar vardı. ... Sonraaa,Bridgerton serisinden birilerini arayıp duruyordu gözlerim.Ama sonra aslında bu kitap yazılırken öyle bir seri olmadığını hatırlıyordum. :/ Tabi ki Leydi Danbury vardı ve o kadın her zaman beni şaşırtır (hmpp,hmmppp :D ),ama bu yetmedi bana sanırım. :)

Karakterler güzeldi.James ve Elizabeth normal Quinn karakterleriydi bence.Pek bir şey anlatmaya gerek yok.

Kitabın sonunda verilmiş olan bilgi beni araştırma yapmaya itti. Ama bir şey bulamadım. :/ Böyle bir kitap gerçekten var mı? Ya da Riverdale Markisi diye biri gerçekten var mı bilmek istedim?Ama aramalarda sadece Bana Sevdiğini Söyle hakkında birkaç bilgi çıkıyor. :/

Kitabın yorumu bu kadar.  Alıntıları çoktan paylaştım. Instagram adresimi ziyaret edin,ya da #ÇaldığımızCümleler etiketini arayın. :)


https://drive.google.com/file/d/0BwtpyuYJmGGfUEV2alpVQnpWdm8/view?usp=sharing

İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


http://www.mediafire.com/view/eg4jweo4zzeo29b/Julia_Quinn_-_Bana_Sevdiğini_Söyle.pdf
Mediafire linki için kahverengi kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

24 yorum:

  1. Yazarların kitaplarını yazım sırasına göre okumak bence de çok mantıklı. Bir kere yavaş yavaş olgunlaşıyorlar, dilleri düzgünleşiyor anlatımları derinleşiyor. Onun kitapların ortadan ya da sondan başlarsan o gelişimi net göremiyorsun. Bu fikre nereden kapılmış nasıl böyle birini yaratmak aklına gelmiş gibi şeyler havada kalabiliyor. Hele ki bazı yazarların kitapları olaylar bağlantı kurmasa da fikirlerle bağlantı kuruyor. Ben bu yüzden sonraki bir kitabına denk gelmişsem bile eğer sevmişsem sarar başa ilk yazdığını bulur ve öyle okurum. Tabii her zaman buna fırsat olmayabiliyor o ayrı mesele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani gerçekten kitapları sırayla okumak en doğrusu. Sonra en basitinden,kafam karışıyor. :) Anlatamadıklarımı açık bir şekilde dile getirmişsin,teşekkürler. :)

      Sil
  2. böyle bir kitap var mı demişsin yaaa. o mu dediğin anket hı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda anket var ya,Leyla hangi kitabı konuştursun anketi. İşte o Deep. Teşekkürleeer. :)

      Sil
    2. ay dur bak yazdım ya yazıyı yaannış yazmışım. anketi şimdi gördüm. düzeltiyom yazıyııı :)

      Sil
    3. düzelltim ki :)

      Sil
    4. Teşekkürler kiii. :)

      Sil
  3. Tamamdır not alındı!

    Ben de beklerim Kafa'ya, iyi pazarlar... :) Gerçi artık akşam oluyor ama olsun, iyi olsun gene de... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazarları hiç sevmem ya. :/ Gerçi konuyla alakası yok ama,olsun,söyleyeyim de. :) Ben de gelicem Kafa'ya. :)

      Sil
  4. eğer seri değilse istediğimden yada denk gelenden okuyabilirim ama seri ise baştan okumalıyım.ama yinede bu konuda haklısınız ve çoğunlukla ilk kitabından başlamaya çalışıyorum.ancak şartlar vs çokda elvermiyor yada bilmediğiniz bir yazarsa son kitabı alabiliyorsunuz.içimdeki romantiği besleyen bir yazar quin ve çok kitabımı okudum bu kitabını okumamışım :) ilk iş alacağım tam romance çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduktan sonra yorumunu mutlaka bekleyeceğim.. :)

      Sil
  5. ve birde jane eyre i seslendirseniz süper oluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. Hangi kitabını istiyorsanız adını söyleyin,konuşturalım. :)

      Sil
  6. Oyumu verdim :) söylemem ama ( C ile başlıyo :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa,ben bilemedim ki şimdi sen hangisini diyosuuun? :D

      Sil
  7. bugün bi daha duyurdum seslendirme anketiniiiii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çom teşekkürlür. Hemen bakayım. :)

      Sil
  8. Kullandim. Vampiri konustusun. Leyla kucuk degil miydi yaa cerrah uzmesin onu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be. Cerrah'ı iki kere okudu yakadı yuttu,çok seviyor. Bir sene önce falan önerdim,hay önermez olaydım. Elinden düşmedi. Şimdi de seslendirecem diye tutturdu. :)

      Sil
  9. Selam. :) Deeptone'un yazısında görüp geldim bloğuna. O öneriyosa iyidir düşüncesiyle, yanılmamışım. :) Acıtacak derecede harika tabirine bayıldım! Her an çalabilirim. ;) Bir de yazarın eserlerini sırayla okuma fikri, hiç düşünmemiştim üzerinde. İlginç ve mantıklı geldi. Ha, benim sabrım ve eserekli, pireli totom buna müsaade eder mi bilemem, ama en azından bi deneyebilirim. ;) Takibe aldım. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin. Yazarın kendini geliştirme evrelerine bizzat şahit olacaksınız. :)

      Deep'e de buradan sonsuz teşekkürler. :)

      Sil
  10. Adsız23:44

    Kitabın mediafire linki şeklinde atman mümkün mü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mediafire linki eklenmiştir.Keyifli okumalar. :)

      Sil
  11. Tabii ki atabilirim. Ama bu aralar duyduğum kadarıyla mediafire linkleri ile alakalı bir sorun var. Ama eklerim.. :)

    YanıtlaSil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)