6/26/2015

Julie Garwood - Aşk Seni de Vurur (Highlands' Lairds #3)

0












Aşkın, nefretin, intikamın ve saf arzunun özüne inen
sürükleyici bir hikâye
St. Biel'li Prenses Gabrielle için İskoçya şaşırtıcı manzaraların, vahşi klan şeflerinin, aldatıcı vadilerin, dik gölgelerin ve şimdi de hilekârlığın, ihanetin ve cinayetlerin diyarıdır. Muhteşem güzelliğiyle tanınan ve İngiltere'nin en güçlü baronlarından birinin kızı olan Gabrielle, aynı zamanda Highlands topraklarında barış isteyen kral için mükemmel bir pazarlık kozudur. Kral John, Gabrielle'in iyi huylu ve asil bir beyle evlendirilmesine karar verir. Ama bu evlilik asla gerçekleşmeyecektir.
Muhafızlarıyla birlikte akıl almaz bir zalimliğe tanık olan Gabrielle için her şey bir anda değişir. Okuyla tek atışla birinin canını alırken, bir başkasının hayatını kurtarır ve böylece savaş başlar.
Birkaç gün içinde eski ve yeni düşmanlar arasında büyük bir kavga alevlenirken Highlands tutkuyla tutuşur. Gabrielle'in sakladığı sır yüzünden İskoçya'nın en korkulan adamı Colm MacHugh'un cesur olmak için yeni bir sebebi vardır. Colm'un delici bakışlarının altında
Gabrielle'in ne bedeni ne de kalbi güvendedir. 

Sürükleyici ve ilgi uyandırıcı.
Publishers Weekly 

Garwood tarihi aşk romanı yazarları arasında parlayan bir yıldız.
The State 

İskoçya'nın masalsı atmosferinde maceraya doyacaksınız.
The Roanoke Times

Kitap ismi: Aşk Seni de Vurur
Orjinal isim: Shadow Music
Yazar: Julie Garwood
Tür: Tarihi aşk
Sayfa sayısı: 392
Basım yılı: 2013
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Goodreads puanı: 3.86





Tarihi aşk'dan bir kaç kitaplığına da olsa uzak durmaya karar verdim,çok sıkıldım çünkü. :/

Kitabın konusu: Prenses Gabrielle tam hayatı yolunda giderken kötü bir iftiraya maruz kalır ve sürgün edilir.Artık korunmasızdır ve Colm (acaba) ona yardım etmeye karar verir.Onunla evlenip hem adını kurtaracak,hem de kendi duygularını dizginlemeye çalışacaktır. (deeermişimmm.)

Yorumum: Yukardaki ilk cümleyi ben yazdım,yanlış anlamayın. Artık bir süre Tarihi AŞk okumak istemiyorum.Çünkü bu aralar kitapların konusu o kadar aynılaştı ki,neredeyse diğer sayfada ne olduğunu bilerek çevirip okudum,o derece. :/

Colm bildiğiniz odun,öküz,kütük. Budur yani. Her Highland'lı gibi o da vahşi. Başka da önemli özelliği yok.Yine çok korumacı,yine başına buyruk,emir veren,ama almaktan hoşlanmayan bir tiple karşı karşıyayız.Sıkılmamın nedeni bu. :) Normal tarihi aşk tipi.

Gabrielle'in ismini ilk duyduğumda siyah saçlı,badem gözlü birini getirmiştim aklıma,sağ olsun,yazar beni yanıltmadı.Kızımızın gece kadar siyah saçları var. :) Karakter olarak yine güçlü,inatçı,erkeğine boyun eğmeyen bir kadın var karşımızda. Yine aynı. :)

Yazarın bu kitabında da yine bir hazine söz konusu. Hazineler candır,vazgeçilmezdirler. :D Ama bu sefer fazla bir sorun oluşturmadılar sağ olsunlar. :)

Yazarın bu kitabında entrika vardı,ama macera yoktu sanki.Yani,tamam ,macera kitabı okumuyom da,diğer kitaba göre daha farklıydı sanki.Herkes birbirinin arkasından iş çevirdi falan,ama o heyecanı hissedemedim nedense.Diğerinde daha çok sinirlenmiştim kitaba,daha bir duygu yoğunluğu vardı.

Başlarken birinci tekil şahıs dilinden anlatıldı ve ben bir an farklı bir anlatım falan olacağını sanıp sevindim.Meğersem durum başkaymış. (söylemeeemmm. :D)

Burada Brodick'i görmem de beni çok mutlu etti.Diğer kitapta olanları hatırladım,neşelendim. :) (Saçmalamasyon. :/)

Hoşuma giden bir diğer şey ise,yazar bizi kitabın içine almayı başarmıştı.Kendimi olayların kenarından izleyen değil de,oradaymış gibi hissedebildim,bu iyi bir şey.Bir kitapta olması gereken özellik.

Kitabın bitimi hoşuma gitmedi ama.Neden? Daha farklı,daha entrikalı,daha heyecanı bitebilirdi.Yani sen o kadar alemi birbirine kat,onu ona bunu buna düşman et,sonra da sakince olayı bitir.Olmaz ki. :/

Aslında dün bitirdim kitabı ve aklımda bir sürü cümle falan kurmuştum şimdi yazmak için,fakat bu klavyede ne varsa hepsini unutturuyor. :(

Alıntı vardı sanırım bir kaç tane. Göz atmak için Instagram hesabımı takip edebilir ve ya #ÇaldığımızCümleler etiketini aratabilirsiniz. :)

Bu kadar.Yorum kısa oldu.Başka bir şey hatırlarsam güncellerim. :)




İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)