10/23/2015

Ben...

0



Herkese merhaba. Aslında film yorumu yapacaktım ama sonra ismimle ilgili bir açıklama yapmam gerektiğini hissettim. Kaç gündür bakıp bakıp diyorsunuzdur kim bu? Yeni mi geldi? Ben bu profili takip ediyor muydum diye. Aybeniz kim ya?

Benim. Aslı Seymen. Gerçek ismim Aybeniz. Aslında saklamıyordum. Sadece ismim Türkçe'de kolay söylenemediği için Aslı ismini kullanmayı tercih ediyordum. Hatta bazen arkadaş ortamında da Aslı olarak anılırdım.Ama artık yasakladım.Herkese.

Ben Azeriyim,evet.Ama çok uzun zamandır,neredeyse kendimi bildim bileli yanlış yerde miyim sorusu aklımda döner durur. Hep bir ait olmama hissi vardı içimde. Bulunduğum yer,bulunduğum şehir,konuştuğum dil benim değildi sanki. Kendimi ifade ediş şeklim bana göre değildi.

Ülkemi seviyorum.Her Azeri'nin sevdiği kadar. Gözümü burda açtım.İlk adımlarım,ilk kelimeler burdaydı.Hepsi tamam. Ama bi eksik de vardı. Kelimelerde...

Sonra Türkçe'yle tanıştım,Türkiye'yi tanıdım ve aslında nerede olmam gerektiğini,nereye ait olduğumu anladım.

Ben Türkçe'yi kendi ana dilimden daha iyi konuşurum, Türkiye en çok görmek istediğim yer ve erkek arkadaşım bir türk. (Ama bu Türk sevgisi ondan çok önce vardı. Yanlış anlaşılmasın.)

Ben Aybeniz. Tanıştığımıza memnun oldum...

Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)