10/06/2015

Burcu Yılmaz - Bir Ömrün Sonbaharı (Kitap tanıtımı)

0




Ömrüm ömrüne emanet demiştin bana.Ve giderken yarım kalan ömrünü bırakmıştın hayatıma.Nasıl geçti günler? Yıllar nasıl aktı sensizliğe hiç bilmiyorum.Günüm unuttu aydınlık kavramını, gecemin yıldızları gittiğin yerlere kaydı.Ve seninle gelen ilkbaharım yerini sonbaharlara bırakırken hayat kulağıma fısıldadı:"Doğmanın bedeli ölmek ise sevdanın bedeli ayrılıktır çünkü her ayrılık bir parça ölüm taşır içinde…"









Herkese merhaba. Bi girdim bloga,abooo,neredeyse 1 ay olacak ki bişey paylaşmıyorum,uğramıyorum,resmen kayboldum. Olmaz böyle.Yeter tembellik dedim,aradım taradım,kitap buldum size. :) Bu aralar yoğunum yaaa. Ders verdiğim çocuklar,özel hayatım derken baya olmuş bloguma uğramayalı.

Kitabı aslında daha okumadım.Kapak inanılmaz hoşuma gitti. Tam da bu mevsimin kitabı. Şimdi yağmur yağsa şıkır şıkır,elimde kahvem,pencerenin önünde battaniyeme sarılı oturup okusam bu kitabı.Ama nerdeee. :/

Okuyanlar bi zahmet bana tavsiye edebilir miiii? Nasıldır? Konusu nedir? Okunaklı mı?

Okumayanlar da benimle birlikte başlar artık okumaya. :D


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)