1/28/2016

PuCCa - Küçük Aptalın Büyük Dünyası (PuCCa Günlük #1)

0



“Tek istediğim, battaniyenin altında film çekeceğim değil, film izleyeceğim bir adamdı.”
Sanal dünyanın merak edilen ünlüleri raflarda yerini alıyor. Dizüstü Edebiyat Dizisi başlıyor. İlk kitap çılgınlar gibi takip edilen, Türkiye'de en fazla izleyicisi olan kişisel blog'un yazarı Pucca. Herkes onu ve yazacağı kitabı merak ediyordu.
“Aynaya son kez baktım, ‘Kızım PuCCa, Allah kahretsin seni, çok harikasın lan sen!' dedim.”
PuCCa çok ayıp!
PuCCa çok komik!
PuCCa âşık!
PuCCa beter bişi!
Ve sonunda, paparazziler peşinde koşmadığı halde her şeyi anlattı…
“PuCCa, aferin, iyi b*k yedin!”

Kitap adı: Küçük Aptalın Büyük Dünyası
Seri adı: PuCCa Günlük #1
Yazar: PuCCa
Sayfa sayısı: 368
Basım yılı: 2010
Yayınevi: Okuyan Us Yayınları
Goodreads puanı: 3.30







Neredeyse 1 sene olacak,yarım bıraktıydım bu kitabı. Bitireyim dedim. :)

Kitabın konusu: Sevgilisinden ayrılan PuCCa babasının yanına döner ve uzun uğraşlar sonucu burada bir iş bulur. İşe başladığı andan itibaren orada çalışan Pekmez'i de gözüne kestirir ve sonunda onunla çıkmaya başlar. Ama kendi yaptığı hata sonucu onu da kaybeden PuCCa soluğu İstanbul'da alır. Burada da Erik'le köpek gibi didişiyoruz derken bir de bakar ki parmağına takmış yüzüğü. Bakalım bu ilişkinin sonu ne olacak.

Yorumum: Hani kitaplar vardır ya,normal kendi akışında bir hikaye tutturur.Sonuna kadar normal devam eder.Kim ne yaptı ne etti. Kitap okuduğunuzu anlarsınız bir şekilde. Ama bir de sanki arkadaşınızla oturup sohbet ediyormuşsunuz gibi bir izlenim veren kitaplar vardır. İşte bu onlardan. Sanki kitap okumuyorsun da kankanla dedikodu yapıyorsun. Araya onun yorumları da katılır,bazen komik bir anıyı da sıkıştırır araya falan.

Ben hiç kitap okuyormuş gibi hissetmedim.PuCCa'nın hayatını okuyordum evet,ama sanki kitap sayfalarından okumuyorsun da ,onun dilinden dinliyordum hikayeyi. Çok güzeldi. Kolay okunan,yormayan, sıkmayan bir kitaptı.

Çoğu yerde aa evet,bak bunu ben de düşündüm,ya da evet ben olsam den de aynısını derdim dediğim oldu. Sanırım kitabı benimsemem bu yüzden.

Bi de şu var. Hani kitaplarda karakter iyi biri olarak çıkar karşımıza.Örnek birer insandır. Yaptığı yanlışlarda bile bir mantık,bir sebep gösterir bize yazar. Ama burada öyle değil.PuCCa çoğu yerde baya baya kendinin kötü huylarını sayar,aslında kimsenin cesaret edemediği konulara değinir.Aslında düşünürsünüz ve kendinize itiraf edemeseniz de sizin de aynen onun gibi olduğunuzu fark edersiniz.

Alıntılar var, hem de bir sürü. Instagram adresimden ve ya #ÇaldığımızCümleler etiketinden bulanilirsiniz. :)

 https://drive.google.com/file/d/0BwtpyuYJmGGfaGJGc1dSbVNvMEk/view?usp=sharing


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)