6/25/2014

G.Willow Wilson-Elif

0



Meçhul bir Orta Doğu şehrinde, takma adı Elif olan yetenekli ve genç bir hackerın Devlet'le başı belaya girer. O andan itibaren, aşk açmazındaki Elif, Devlet Güvenlik'ten kaçmak için sürüklendiği dünyada, görünür ve görünmez güçlerle amansız bir mücadeleye tutuşmak zorunda kalacaktır.

Elif, içinde Arap Baharı'nın da izlerini sürebileceğiniz, İslam mitolojisiyle bezenmiş eşsiz bir fantastik kurgu.

"G. Willow Wilson söylenceler ve sihir konusunda maharetli bir yazar, üstüne üstlük kültürleri ve halkları birbirine bağlayan ve aralarında köprüler kuran zekice ve içten bir üslubu var."

-Neil Gaiman-

İşte yeni bir kitap.Kitap çok güzel ve etkileyici,bunu his ede biliyorum.Ne yazık ki,bir çok kitap gibi pdf'si yok ancak kitabı parayla satan sitelerden birini bularak işi kurtardım.Ben kitabın pdf'sinin çıkmasını umutla beklerken,siz arkadaşlarım da istediğiniz gibi yapar ve kitabı satın ala bilirsiniz. :)

Elif ismi çok hoşuma giden isimlerden biridir.Bu da kitaptan hoşlanmamın başka bir sebebi.Bu aralar yeni bir kitap için web'de dolaşırken önüme pek hoşuma giden seçenekler çıkmıyordu.Sonunda bunu buldum ve sizin de ilginizi çeke bileceğini düşündüm.Doğru düşünmüş müyüm? :)

İlgimi çekmesinin başka bir nedeni de devletle başı belaya giren  Elif'in hikayesini anlatan bu kitapta Elif'in yaşadığı maceralar ve İslam mitolojiyle bezenmiş bir fantastik kurguyu okuyacak olması okuyucuların.Fantastik bir kurgu olması benim çok dikkatimi çekti,bilirsiniz,ben bir fantezi avcısıyımdır. :)


Kitap paylaşımları yaparken içinde paylaştığım kitap hakkındaki bilgileri de sunacağım. :)

İşte kitap bilgileri:

Kitap ismi:Elif

Yazar:G.Willow Wilson

 Orjinal isim:Alif the Unseen

Katogori:Monokl,Edebiyat dizisi

Fiyat:15,75 TL

http://www.idefix.com/kitap/elif-g-willow-wilson/tanim.asp?sid=X6TBG99TE6NXV8LG8QZF

 Kitabı almak için  Pembe kitab'a tıklayın



Alida Marmaris

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)