7/16/2014

Julia Quinn - Öpüşünde Saklı (Bridgerton #7)

0



Gareth St. Clair ciddi bir çıkmazdadır. Ondan nefret eden babası St. Clair mülkünü ve mirasını mahvetme yolunda ilerlemektedir. Gareth'ın elindeki tek şey geçmişin sır perdesini kaldırabilecek ve geleceğin anahtarı olan eski bir aile günlüğüdür. Sorun şudur ki günlük İtalyanca kaleme alınmıştır ve genç adam bu dilde tek bir kelime dahi bilmemektedir.

Sosyete bir konuda hemfikirdir: Hyacinth Bridgerton kimselere benzememektedir. İnanılmaz derecede zeki ve açıksözlüdür. Fakat ona dair bir şey - çekici ve eziyet verici - Garet''ı nedense etkisi altına alır.

Her yıl düzenlenen Smythe-Smith Müzikali'nde ikilinin yolları kesişir. Hyacinth İtalyancası mükemmel olmasa da ona günlüğü çevirmeyi teklif eder. Fakat gizemli satırları incelerken peşine düştükleri tüm soruların cevabını birbirlerinde bulurlar. Artık hiçbir şey kusursuz tek bir öpücük kadar saf değildir.







Evet,bir Bridgerton kitabı daha bitti ve ben üzülerek söylemek istiyorum ki sondan bir önceki kitabı bitirdim ve her an göz yaşlarına boğula bilirim.

Elimizde çok konuşmayı seven bir Bridgerton ve onu susturmak için bile olsa evlenmeye karar veren bir St.Clair var.Çok ciddi bir sorun oluştura bilirler. :)

Hyacith iğneli sözleri,neredeyse hiç kapanmayan ağzı ve karşı konulmaz merakı sayesinde belki de en sevdiğim Bridgerton.Onun büyüyünce nasıl sinir bozucu biri olacağını daha birinci kitaptan anlamıştık.

Eskilerdeki o diyalog,izninizle. :)


Hyacinth duyduklarını bir an düşünüp, "Eğer ablamla evlenmeye karar verirseniz..." dedi.

Daphne,ağzındaki bisküviyi az kalsın çiğnemeden yutuyordu.

"Benim iznim var."

Simon,birden dondu kaldı.

Küçük kız utangaç bir gülümsemeyle konuşmasına devam etti. "Ama eğer onunla evlenmezseniz..." dedi, "beni bekleyebilirsiniz,çünkü ben sizinle seve seve evlenirim."

Kızımızın daha 10 yaşından aklında neler varmış da,biz dikkat etmemişiz. ;) Ama hakkını vermek lazı,büyüyünce biraz sakinleşmiş,nazı azalmış gibi.:)

Hyacinth Gareth için bence biçilmiş kaftan.Gareth ne kadar sakin ve maceradan o kadar kaçansa,Hyacinth tam tersi.

Ama beni en çok sinirlendiren ve hayrete düşüren Jr.Isabella'nın mücevherleri bulsa da annesine tek kelime etmemesi.Yani tıpkı annesi. :)

Gareth'in önceleri Hyacinth'e evlenme teklif etmesi biraz beni düşündürdü,ama sonra genç ada gerçeği anlayınca içim rahat etti. :)

Kitabı tamamen anlatmadan yorumumu bitiriyor ve size de okumayı tavsiye ediyorum.

buradan


İndirmek için pembe kitab'a tıklayın. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)