7/07/2014

Kitap tanıtımı-Nagehan Karaman-Dönersen diye

0


Sen, evet sen, ilk beni sevmiş olan adam, artık başka bir şehirde başka kadınların gülüşünün sebebi olan... Her birinde benden bir parça görüyorum, tıpkı şimdilerde hayatımda barındırdığım başka bedenlerde rastladığım izlerin gibi. Kendine inkâr edip duruyor olsan da beni unuttuğunu... Sen adam! Sen ilk beni sevdin. Şimdi sevdiklerin sadece benim benzerlerim. Yatağın bir tarafı boşken sevgiliyi rüyada görmenin bir tabiri yok, olsa olsa kalbin açıkta kalmıştır senin…

Özeti çok küçük olsa da manalı sözlerden ibaret.Bu aralar aşk kitaplarının tanıtımları paylaşmaya kafamı takmış olan ben,işte şimdi de yine bir aşk kitabı daha paylaşıyorum ama bu kitap gördüklerimin en garipi diye bilirim.Size bu kitabın da kusursuz bir pdf'sini sunmak isterdim ama maalesef yeni olduğundan kitabı satın almak mümkün.Eee,ne yapalım,almak isteyenler satın alacaklar,pdf'sini beklemek isteyenler de bekleye bilirler.Ben de mecburen bekleyeceğim,inşallah çabuk çıkar çünkü bu kitap çok heyecanlı bir kitaba benziyor.Bakalım işte. :)

Yeni kitaplara açık olanlar için işte yeni bir kitap,özeti okumak 5 dakikanızı bile almaz ve o zaman anlayacaksınız ki, çok güzel bir kitap çünkü her kitabın özetinde böyle manalı sözler olmuyor maalesef.Yani eğer özeti böyle ise kendisi nasıldır acaba diye merak ediyorum.Hem ablamın kitabından bir yeri çalmışlar,ablamın kitabı da çok iyidir.Bence güzel bir kitap ve denemeye değer.Seçim size kalmış. :)

Bu kitabı satın almak için bekleyenleri hiç bekleyenler için işte link ve kitap bilgileri:

 Kitap bilgileri
Kitap ismi:Dönersen diye
Yazar:Nagehan Karaman
Kategori:Edebiyat dizisi
Yayınevi:Destek yayınları
Fiyat(28% indirimli):10,80 TL(KDV Dahil)

Kitabı satın almak isteyenler tıklasın. 


İyi okumalar! :),

Alida Marmaris 



0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)