7/10/2014

Wattpad,kahve ve kurabiye-Wattpad yazarı Miho South'dan-Seni sevebilir miyim?

0

  İşte size önceden bahsettiğimiz Wattpad,kahve ve kurabiye isimli etkinliğin ilk hikayesi.Hikaye tamamlanana kadar bu hikaye hakkında paylaşılacaktır.Miho South'a teşekkür ederiz.Blogumuzda çok güzel bir katkıda bulundu.Şimdi hemen Seni sevebilir miyim isimli hikayenin özetini yazıyorum. :)

 Seni sevebilir miyim?-Özet
 -Benimle dalga mı geçiyorsun? Birini sevmek anormal bir şey mi?-derken yüz ifademin ne kadar ciddileştiğini fark ettim. -Hayır değil. Ama beni sevemezsin.Bunda zararlı çıkan sen olursun. Bana ise hiçbir şey olmaz. Hayranım olabilirsin ama benden hoşlanamazsın.- Ve her söylediğinde kendimi küçük görmeme sebep olan lakap: -Ufaklık, canın acır.- Fısıltıları kalbime işliyordu. Sözleri beni tuhaf hissettirmişti. Tuhaf ve kötü... Onlarca fotoğrafımız çekilirken Minhyun'un eli belimdeydi ve beni sımsıkı tutuyordu. Belimi öylesine nazik tutuyordu ki. O sözler: -benden hoşlanamazsın- Neden? Gözlerim dolmak üzereydi. Onun tüm bu kırıcı sözlerine rağmen, ona aklımdaki soruyu sormak istiyordum. Doğru mu yapıyordum? Yoksa yanlış mı? Klasik olarak kalbimin sesini dinledim ve ona sordum: Seni sevebilir miyim?


Kitabın devamını okumak için tıklayın. Hem benim emeğime saygı için,hem canım arkadaşımın üzerinde harcadığı emeğe saygı için lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Biliyorsunuz, bu hikayeler üzerinde emek harcanıyor. :)

Seni sevebilir miyim hikayesinin yeni bölümleri paylaşıldığı anda size haber verilecektir,merak etmeyin. :)

İyi okumalar! :)
Alida Marmaris 



0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)