8/18/2014

Jennifer.L.Armentrout - Obsidiyen (Lux #1) İstek paylaşımı

0



Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginia'ya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon'ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemon'ın yanından ayrılmamaktı.



Burayı ilk açtığımızda,Leyla da bilir,okuduğum ve kütüphanemde  olan bütün kitapları paylaşmıştım.Ama sanırım bunu unutmuşuz ve Bilge Özdek sağ olsun bu konuda istekte bulunarak yanlışımızı gösterdi. :)

Kitabı okuma kararım ani olmuştu ve o kadar da fazla bir şey beklemiyorum açıkçası.Ama yazarın akıcı dili ve mizacı beni serinin diğer kitaplarına çabucak geçmeye zorladı.Uzaylılar farklı ve anlaşılmaz bir konu ve bu kitap sayesinde gizemlerine gizem katılmış oldu bence.Kimse onların ışık saçmadığını düşünemez artık bence. :)

buradan


İndirmek için pembe kitab'a tıklayın. :) Bilge'ciğim sen de. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)