8/18/2014

Tess Gerritsen-Buz gibi soğuk

0



Temposu son sayfaya kadar düşmeyen, bitirmeden elinizden bırakamayacağınız, gerilim yüklü bir roman.

Tess Gerritsen yine kaleminin ve kurgusunun gücünü kanıtlıyor.

Bir tıp konferansı için Wyoming'e giden adli tabip Maura Isles, hafta sonunu arkadaşlarıyla birlikte bir kayak merkezinde geçirmeye karar verir. Ancak korkunç kar yağışı altında araçları devrilir ve ıssız dağ yolunda mahsur kalırlar. Yürüyerek ulaştıkları on hanelik köy ilk bakışta tamamen terk edilmiş gibi görünse de, sofralarda dokunulmadan bırakılmış yemekler, garajlardaki arabalar, ölüme terk edilmiş evcil hayvanlar burada bambaşka, esrarengiz olayların yaşandığını düşündürmektedir.

Maura'dan haber alamayan ve onun peşinden bu köye gelen dedektif Jane Rizzoli, arkadaşının izine rastlayamasa da karların altında tüyler ürpertici bir başka gerçeği keşfeder.

Buz Gibi Soğuk temposu son sayfaya kadar düşmeyen, bitirmeden elinizden bırakamayacağınız, gerilim yüklü bir roman. Tess Gerritsen yine kaleminin ve kurgusunun gücünü kanıtlıyor.
Gerritsen bana bu kitapta bildiğin sinir krizi geçirtecekti.

Bloğumu izleyenler Gerritsen kitaplarına ve o kadına taptığımı çok iyi bilirler.Her kitabında beni büyüleyen Gerritsen bu kitap da beni büyüledi,ancak büyülemekle de kalmadı,bildiğin öldürdü.(Dikkat,Spoiler değil!) Kitabın esası adli tabip Maura İsles'ın ve 4 arkadaşının Ahret'te başlarına gelenlerden bahsediyor,esas da Maura İsles,Ahret,Katie Shaldon ve Sıçan'ın başına gelenlerden devam ediyor.Ahret'de yapılan tüm o şeyler beni bildiğin delirtti,sinir krizi geçirtti,Ahret'teki salak ve kör insanlar da beni daha kötü bir şekilde sinirlendiriyor.Bir de polisin paranın gücü ile sessiz kalması insanın sinirinin üzerine tuz biber ekliyor.Yani kitabı bildiğiniz yarı söylene yarı seve okudum. :/

"RİZZOLİ AND İSLES SERİSİ ALINTILARI :"
Çırak kitabından alıntı
Rizzoli and İsles serisinde sıkça kullanılan bir kelime
 

Salak insanların,bir salak insan tarafından salak salak şeyler için toplanmaları ortalığa çok salak sonuçlar getiriyor.Bazıları bu cümleyi okuyana kadar akşam olabilir,o yüzden özet geçeyim,bazı salak insanlar salaklıkla çaresizlik arasındaki ince çizgiyi anlamıyorlar. :/

Neyse,Gerritsen'in her kitabı gibi bu kitaba da bayıldım.Muhtemelen yüz bin kere söylemişimdir ama,yine söyleme ihtiyacı duyuyorum:

"Bu kitabı okuyun anacığım!!!!" 
http://www.webcanavari.net/ebook/buz-gibi-soguk-tess-gerritsen-ekitap-t276057.0.html






Kitabı indirmek için Pembe kitap'a tıklayın. :)

İYİ OKUMALAR! :)

Alida Marmaris




0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)