9/14/2014

Miraç Çağrı Aktaş-Bana Seni Seviyorum Deme Sev(kitap tanıtımı)

0


 
Gitmeyiz dediler, gittiler. Sözler verdiler, tutmadılar. Gitme nedenleriyle nasıl bir kişiliğe sahip olduklarını kendileri belirlediler. Öncelikle hep onların duyguları,düşünceleri daha önemli oldu. Bizim ne düşünüp, ne hissettiğimizin bir önemi yoktu. Kırıldık, kimsenin umurunda olmadı. Değmeyen insanlar için harap ettik kendimizi.

Biz kendimizi harcadık. Bitirdik.

Değmeyeceğini bile bile, sonunu bildiğimiz filmi defalarca farklı insanları hayatlarımıza alarak izledik. Üzerimize düşenin fazlasını yaptık. Ama anlayamayacak insanlar için.
Bunların hiç bir önemi yokta, göz göre göre seviyoruz dediler,
bir has siktir lan diyemedik

Benim Kalabalığım Sensin yalnızlığım da.... :)


Kitap bilgileri
Kitap ismi:Bana Seni Seviyorum Deme Sev
Yazar:Miraç Çağrı Aktaş
 Kategori:Aşk
Yayınevi:Dokuz Yayınları
Fiyat(%25 indirimli):7,50 TL (KDV Dahil)


Kitap seçenekleri:

Kitabı satın almak için tıklayın. :)

İYİ OKUMALAR! :)

 










Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)