9/08/2014

Wattpad kahve ve kurabiye etkinliği-Beni sevebilir misin'in yeni bölümü geldi

0




 "Benimle dalga mı geçiyorsun? Birini sevmek anormal bir şey mi?" derken yüz ifademin ne kadar ciddileştiğini farkettim. "Hayır değil. Ama beni sevemezsin. Bunda zararlı çıkan sen olursun. Bana ise hiçbir şey olmaz. Hayranım olabilirsin ama benden hoşlanamazsın." Ve her söylediğinde kendimi küçük görmeme sebep olan lakap: "Ufaklık, canın acır." Fısıltıları kalbime işliyordu. Sözleri beni tuhaf hissettirmişti. Tuhaf ve kötü... Onlarca fotoğrafımız çekilirken Minhyun'un eli belimdeydi ve beni sımsıkı tutuyordu. Belimi öylesine nazik tutuyordu ki. O sözler....'Benden hoşlanamazsın...' Neden? Gözlerim dolmak üzereydi. Onun tüm bu kırıcı sözlerine rağmen, ona aklımdaki soruyu sormak istiyordum. Doğru mu yapıyordum? Yoksa yanlış mı? Klasik olarak kalbimin sesini dinledim ve ona sordum: "Seni sevebilir miyim?"
 



 Evet arkadaşlar,umarım Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliğinde paylaştığımız hikayeleri beğenmişsinizdir.İşte Miho South'un paylaştığı hikayenin yeni bölümü. :)

Beni sevebilir misin?
23. bölüm (Belirtiler)

 İYİ OKUMALAR! :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)