9/20/2014

Wattpad,kahve ve kurabiye-Beni sevebilir Misin? yeni bölümü geldi-Hadi koşun wattpad hikaye severleri

0


"Benimle dalga mı geçiyorsun? Birini sevmek anormal birşey mi?"derken yüz ifademin ne kadar ciddileştiğini farkettim. "Hayır değil. Ama beni sevemessin. Bunda zararlı çıkan sen olursun. Bana ise hiçbir şey olmaz. Hayranım olabilirsin ama benden hoşlanamazsın." Ve her söylediğinde kendimi küçük görmeme sebep olan lakap: "Ufaklık, canın acır." Fısıltıları kalbime işliyordu. Sözleri beni tuhaf hissettirmişti. Tuhaf ve kötü... Onlarca fotoğrafımız çekilirken Minhyun'un eli belimdeydi ve beni sımsıkı tutuyordu. Belimi öylesine nazik tutuyordu ki. O sözler:Benden hoşlanamazsın..... Neden? Gözlerim dolmak üzereydi. Onun tüm bu kırıcı sözlerine rağmen, ona aklımdaki soruyu sormak istiyordum. Doğru mu yapıyordum? Yoksa yanlış mı? Klasik olarak kalbimin sesini dinledim ve ona sordum: "Seni sevebilir miyim? "

 Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliğini beğeniyor musunuz?Sizin için seçtiğimiz,beğendiğimiz hikayeleri okumaktan zevk alıyor musunuz?Bu etkinliğin devam etmesini ister misiniz?Lütfen yorumlayın ve belirtin.Görüşlerinizi bildirmenize ihtiyacımız var,hem Wattpad yazarlarının bilgilendirilmesi için,hem de etkinliğimizin nasıl olduğunu,ne kadar beğenildiğini öğrenmek için.Yorumlarınızı bekleriz. :)

Bu etkinliği kim ne kadar sevdi bilmiyorum ama Wattpad,kahve ve kurabiye etkinliğinin değerli Wattpad kitabı,Miho South'un romance türlü eseri,en çok beğendiğim Wattpad kitaplarından biri Beni Sevebilir misin'in yeni bölümü sizlerle buluşuyor.Miho South'a,bu değerli,eğlenceli kitapları ile bloğumuza katkı yaptığı için sonsuz teşekkürler.Bloğumuzun değerli üyelerinden,Wattpad yazarlarından biri ve benim sevgili Wattpad arkadaşım.Yorumda Seni Sevebilir miyim?/Beni sevebilir misin? hikayeleri hakkında ne düşündüğünüzü de açıkça belirtin.Yukarıda da dediğim gibi,bloğumuzun genişlemesi ve daha çok izleyici kitlesine ulaşması için fikirleriniz çok değerli. :)

İşte beklediğiniz uzun ve öz yeni bölüm:

3. bölüm-Sadece ateşimi ölçüyordu?





İYİ OKUMALAR! :)




Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)