10/31/2014

Kitap + Film = Halloween :)

3




Herkese iyi akşamlar. :) (Ne kadar da resmiii!) Bir kaç gündür yokuz ve bunun sebebini daha önceki postumda,özellikle ben,bildirmiştim.Ama Leyla'nın dersleri var,o o yüzden yok. :/

Biliyorsunuzdur,bu gün 31 Ekim Cadılar Bayramı (Halloween).


Aslında bu bayramı ilk kez 5. sınıfta İngilizce kitabımdan okuyup öğrenmiştim ve ne yazık ki,aradan yıllar geçse bile Azerbaycan'da hala bu bayram kutlanmıyor. :/ Her halde benim torunlar kutlar anca. :D


Bu bayramda korkmak ve korkutmak adettendir,bunu zaten biliyoruz.Ama biraz araştırınca ve bir kaç blog da gezince ,bu gün bazı korku kitapları okuyup,korku filmleri izlemenin de adet olduğunu öğrendim.Bu beni açıkçası heyecanlandırdı.Hadi korkmak bir yere kadar da.Kitap ve film harika ya,sırf bunun için bile bu bayram kutlanır. :D

Ben açıkçası,bu bayramda sadece Harry Potter bile okurum,tam bu bayrama uygun ama,daha farklı fikirler isterim yani. :)

Sizin fikirlerinizi merak ettim.Bana korku kitapları önerin,korku filmleri söyleyin.Bir sürü kokru,gizem,gerilim kitabı istiyom beeen. :)

Şimdiden teşekkürler millet. ;)




Logo Design by FlamingText.com

3 yorum:

  1. Aslıııııı nasılsın yaa? Ben Grange'i seviyorum çok. Siyah Kan'ı okudun mu bence onu oku. Ay madem film dedin izleyelim o zaman. Ben şimdi sana yazcam gerilim filmleri dur bi. :)

    YanıtlaSil
  2. Garez'i izlemiş miydin beni germişti çok. Ama çok eski bir film. se7en da güzeldi. 1408 deee. :)

    YanıtlaSil
  3. İyiyiiiim,seeeeen? :) Grange'i hiç okumadım kiii,denerim ama. Stephen King düşündüm ama,Carrie'den sonra biraz tırrrstım. :/ Korku gerilim kitapları öner bana,bekliyom haaa. :)

    YanıtlaSil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)