10/08/2014

Richelle Mead - Ateşli Kalp (Kanbağı #4 )

2




"Kanbağı serisine bayılıyoruz."
-Entertainment Weekly-

"Diğer vampir kitaplarından çok farklı."
-Associated Press-

"Kan emme öyküleri meraklılarının seçimi."
-MTV's Hollywood-





 Bu kitap hakkında ilk duygularımı burada belirtmiştim ve daha fazla bir şey söylemeyi uygun bulmuyorum.

Sadece Zoe gibi bir kardeşim ve ya Sydney'in ailesi gibi bir ailem olsaydı ne durumda olacağımı ve değerlerimden gerçekten vazgeçip vazgeçmeyeceğimi uzun uzun düşündüm.Neden? Çünkü şimdi ben de neredeyse aynı dönemden geçiyorum,bana öğretilen ve alıştığım hayat şartlarından bir şekilde kurtulmaya çalışıyorum ve bu çok zor.

Kitabın ortalarında ve bazı şeyleri okuduktan sonra (yukarda link var,tıklasana),serinin diğer 2 kitabını okumamaya karar vermiştim.Ama en sonra Sydney'in başına gelenler beni meraklandırdı.Hiç bir seriyi yarım bırakmadığım için devam etmeye karar verdim.

Okuduğunuz için teşekkürler. :)

buradan


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)




Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. İlk duygularını ve ikinci duygularını okudum ama sanırım Vampir Akademisini bu kitaptan çok daha fazla sevmişsin ben onu çıkardım okuduklarımdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa,okudun mu bilmiyorum ama,okusan kesin sen de anlarsın.İlk seriyi bırakıp da,yan seriyi sevmek bana pek adil görünmüyor.Sonuçta ilk Vampir Akademisi'ni sevdik ve daha Kanbağı ortada yoktu. :/

      Yorumun için teşekkürler. :)

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)