11/13/2014

Kitaplar da konuşur - J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 7. Bölüm (Seçmen Şapka)

0






 J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 7. Bölüm (Seçmen Şapka) sonunda,uzun uğraşlar sonucu geldi. :)










Millet herkesten özür diliyorum,çünkü bu bölüm neredeyse 3 haftadır yoktu.Hiç bu kadar geciktirmemiştim.Umalım da bir daha olmasın.Sebebi şuydu: Bu bölümün başına gelmeyen kalmadı yaa.Yazdım ve sonra nedense kayıt programımda bir sorun oluştuğunu fark ettim.Programı değiştirdim.Ama yine olmadı.Başka bir programla denedim.Burada da birkaç pürüzlü bölgeler oluştu.Neyse,bununla yetineyim dedim,bu sefer de video maker programı 24 dakikalık videoyu 1 saatlik bir uzunlukta sundu bana.Ben de video'yu kesmek için uygun programdı,ses kontroldü derken bir de baktım günlerdir yayımlamıyorum.  Bu aralar bilgisayarın fan sisteminde de problem var,o yüzden kısa aralıklarla çalıştırıyorum kendisini.Olmadı yani.Bu bölümün başına gelmeyen kalmadı. :/  Ama sonunda buradayım. :)

İyi dinlemeler. :)



J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 7. Bölüm (Seçmen Şapka)






Logo Design by FlamingText.com




0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)