11/09/2014

E.L.James - Karanlığın Elli Tonu

0


  
Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...
Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Ruhu yaralı genç girişimci Christian Grey'in karanlık sırlarının yıldırdığı Anastasia Steele, ilişkilerine son noktayı koyup bir yayınevinde çalışmaya başlar.

Ama Grey'e duyduğu karşı konulmaz çekim hâlâ etkisini sürdürmektedir. Grey yeni bir teklifle gelince ona karşı koyamaz. Nihayet her şey daha iyiye gidiyor gibi göründüğü sırada birden geçmişin hayaletleri ortaya çıkar. Anastasia, sorunlu, hırslı ve talepkâr Elli Ton'un sinir bozucu geçmişi hakkında, tahminlerinin çok ötesinde şeyler öğrenir ve ilişkileri bir kez daha tehdit altına girer.

Grey içindeki şeytanlarla savaşırken, Ana da hayatının en önemli seçimini yapmak zorunda kalır.
Ve bu kararı tek başına vermelidir...




Her kese tekrar merhaba. :) Harika serimin ne yazık ki,ne yazarsam yazayım yetersiz kalan yorumunu okuyorsunuz ve muhtemelen yine saçmalamaya başladım.Durdurun beni!!!

Bakın,öncelikle şunu söylemek istiyorum.Hani o ön yargıdan yıkılanlar,bu serinin bir erotik seri olduğunu düşünüp de elini sürmeyenler var ya,onlara sesleniyorum.Ya kendinize gel
n ve bu seriye hemen başlayın,ya da ayak uçlarınızda buradan uzaklaşın.Başka yolu yok!

Kitabın konusu: Daha önce burada da anlattığım gibi,karanlık Christian Grey ve saf Anastasia Steele üzerine kurulu.Ve Christian'ın çok özeli istekleri var.Ana'nın hayatında bilmediği,hiç görmediği,ama kendisi fark etmese de,görünce çok hoşuna giden bir kaç istek.Serinin birinci kitabında zor da olsa,bu Hakim/İtaatkar ilişkisini bir süre sürdürdüler.Ama Christian'ın Ana'ya kendi karanlığından bir kaç kesiti göstermesi sonucu Ana ona uygun olmadığını söyledi ve onu terk etti.

İkinci kitap Ana'nın işe başlaması ve 5 gündür aç olmasıyla başlıyor (şoka uğradım resmen!).Ana'nın arkadaşı Jose'nin fotoğraf sergisine birlikte gitmeyi önceden planladıkları için,Ana Christian'la bir kez daha bir araya geliyor.Ve burada Christian ona büyük bir teklifle geliyor.Christian'a göre çok büyük bir teklif. (İkinci şokum!)



Yorumum:Spoiler var,eğer seriyi ve ya bu kitabı okumadıysanız,lütfen devam etmeyin.Ama meraklıyım ben derseniz,onu bilemem.

Arkadaşlar,izninizle,ben seriye daha önce başlamadığım ve tereddüt ettiğim için kendime kaç tokat atıp gelicem!...

...Nerede kalmıştık? Evet,yorumum.Ben açık ve net bir şekilde söylüyorum,kendimden nefret ettim.Böyle harika,akıcı,eksiksiz ve fazlasız bir seriyi okumaya tereddüt ettiğim için!



Christian ve onun 360 derecelik harika dönüşü beni dehşetli bir şoka uğrattı.Yani,ben bu kadarını beklemezdim.Christian o kadar sertken ve hayat tarzını tam oturtmuşken birden bire böyle değişmesi ve hatta Ana'ya evlenme teklif etmesi beni çok şaşırttı.Tamam,hani diyeceksiniz ki,kitap zaten bunun üzerine kurulu.Masum bir kız gelir ve karanlık bir adamı o karanlık dünyasından kurtarır...da,ben yine de bunu uzun süre Christian'a oturtamadım.O Hakim Christian'ın üzerine,Aşık Christian'ı oturtmam ve alışmam biraz aman aldı.

Üzüldüğü ve Ana'ya çok kızdığım yerlerden en önemlisi ve belki de ilki,Christian hakkında,bu kadar fedakarlıktan sonra bile tereddütlü davranması.Olmaz ki ama ya! Adam Hakimken,döndü İtaatkar oldu,yere çöktü,ağladı,zırladı.Çocuk bile istedi! Ama kadın hala yok ben ona layık mıymışım,yok ben onun isteklerini bilmem ne yapar mışmışım!

Christian geçmişini ve yaralarını açtıktan sonra ve savunmasız haliyle daha çok hoşuma gitti.Sanki eski Christian biraz fazla sinirdi,ama bu Christian korumacı olsa da,daha tatlı. Tamam,keselim artık,ağzım burnum su oldu,evi su bastı,yeter,aaa!!!



Ana'nın sinir olduğum davranışını demin anlattım.Tereddüt etmesi beni sinir etti.Resmen gözlerimi devirmeme neden oldu!Christian bunu haketmediiii!

Ve sonunda Leila'dan kurtulduk.Çok şükür.Gerçi Ana sonda yine saçmalamaya başladı ama önemli değil.Leila iyi bir olaya neden oldu.Christian ve onun romantiklikle uzaktan yakından alakası olmayan evlenme teklifi! O neydi be,kızı elinden bırakmamak için gibi bir izlenim veren teklifler falan!Olmadı!

Elena (Bayan Robinson) ve Ana'nın onun hakkında haklı olması içime su serpti.Sahte sarışınımızdan da böyle kurtulduk.Zaten o anaç tavuğa hiç alışamadık,ne Ana,ne de ben.

Ana'nın sapık patronu Jack.Kitapta Jack fazlalık gibi durdu sanki,itiraf edelim.Bir tane tehlikeli adam (Christian) yeterdi bize,ne gerek vardı başkasına. Ama yazar Christian'ın karanlığından kurtulduğuna karar vermiş olabilir,o bakımdan bizim yeni bir pisliğe ihtiyacımız var,bak işte bu olur. :)



Kitap,yukarıda da belirttiğim gibi,çok akıcı,ne eksik var ne fazla,her şey yerinde.İnsan hiç sıkılmadan saatlerce okuyabilir.Bu başıma geldi.Sadece bir saat okuyacağım dedim.Gece saat 12'de başladım.Bir de baktım,saat 02:30. O bakımdan dikkatli olun derim,işe falan geç kalırsınız sonra. :) Yazar her bakımdan kitabı doldurmuş. :)

Yani,kadın kitabı öyle yazmış ki,keşke karşıma sen onu değiştirdin diyebilecekleri biri çıksa dedim resmen.Bu çok büyük bir şey.Birinin hayatından önemli bir yere sahip olmak... :)

+18 yerlerde bile sıkılmadım,utanmadım,dümdüz daldım olaya,aferin banaaa. :)  Çok şahane ve bitmemesi için ağlayıp zırlamaya başladığım bir kitap.

Ama ,arkadaşlar,benim aklıma bir şey takıldı,araştırdım biraz ama bulamadım.3. kitabın sonuna gittim baktım (huyum kurusun.). Kitabın sonunda final,son falan,hiç öyle bir şey yok.Bir de,şimdilik diye bitirmiş olayı E.L.James.Neden? 4. kitap var da,benim mi haberim yok?Bunun hakkında bir şey bilen varsa,beni bi aydınlatsın. :)

Alıntılar yine var,ama daha birinci kitabın alıntıları bitmei kiiii.Neyse,paylaşıcam,merak etmeyin. :)

Bu kadar sanırım,çok mutluyum şu an (Tolga Çevik'den replik çalmaca ;) ).

Tavsiye eder miyim? Tabi ki,hiç takılmadan,sıkılmadan,utanmadan okuyun.Nedir yani,sırf bir kaç cümle seks sahneleri var diye,bu kadar şahane,duygusal ve komik bir kitaptan (ne biçim bir kombin o be?!) uzak mı duracaksınız? Çok gomiksiniiiz!

buradan

İndirmek için Gri kitap'a tıklayın. :) (Christian için...)


Teşekkürler. :)



Logo Design by FlamingText.com












0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)