1/08/2015

Darynda Jones - İlerden Üçüncü Mezar (Charley Davidson #3)

0







Sağdan Birinci Mezar ve Soldan İkinci Mezar romanlarından tanıdığımız olağanüstü yetenekli Ölüm Meleği Charley Davidson yeniden karşımızda.

Charley bu kez herkesin çok sevdiği bir doktorun kaybolan eşinin izini sürüyor. Bir yandan da Şeytan'ın Oğlu Reyes'ın gizemli geçmişini araştırıyor.

Reyes onun kadim aşkı ama hapiste. Çünkü kendi babasını öldürmekle suçlanıyor.

Charley iki haftadır uyumuyor. Niye mi?
Gözlerini kapatır kapatmaz Reyes'ı görüyor da ondan.
Uyanık kalmak için de bol bol kahve içiyor.
Acaba çılgın kahramanımız kaybolan kadını bulabilecek mi?
Ve ateşli âşığının suçsuz olduğunu ispat edebilecek mi?



Yazar: Darynda Jones
Kitap ismi: İlerden Üçüncü Mezar
Orjinal isim: Third Grave Dead Ahead
Seri sıralaması: 7/3 
Goodreads puanı: 4.41

Goodreads'tan ekle

Bir kitabın da sonuna gelmiş bulunuyorum.Bununla birlikte günümüz kitaplarına olan ilgim biraz azaldı ve tarihi aşka başlamayı düşünüyorum,siz ne dersiniz? :)

Kitap konusu: Charley uzun süredir uyumuyor.Çünkü Reyes denen tatlı bela,istemeden de olsa,onu ziyaret ediyor.Neden istemeden?Çünkü Charley'e kızgın.Onu bedenine hapsettiği ve şimdi de nasıl çıkaracağını bilmediği için kızgın.Charley de ondan kaçmak için uykusuzlukla mücadele ediyor.Sonuçta o bir ölüm meleği.Dayanabildiği kadar dayanır.Bu arada da bir doktorun karısını bulma işini üstlenir.Kadın kayıptır ve kaybolmadan önce kız kardeşine yüklü bir para bırakmıştır.Charley özel sezgileri sayesinde bu işde doktorun parmağı olduğunu anlar.
Ama esas mesele,bunu ispatlaya bilmektir.Hem doktorun karısıyla ilgilenip,hem de Reyes'in babasını bulmanın bir yolunu arar.Reyes'in babası yaşıyor,bu da demektir ki Reyes bunca yılı hapiste boşu boşuna geçirmiş.

Yorumum: Spoiler vermeden kitabı ancak bu kadar anlatabildim.Serinin diğer kitapları henüz çıkmadığı için ben merakla bekliyor ve deliriyorum.Neden çevrilmiyor ki? :/

Karakterlere tek tek değinmeyeceğim. Çünkü serinin diğer kitaplarında bundan sıkça bahsetmiştim.

İşte kitap sıralaması: 

1.5. For I Have Sinned
2.Soldan İkinci Mezar
3.İlerden Üçüncü Mezar
4.Fourth Grave Beneath My Feet
5.Fifth Grave Past the Light
6.Sixth Grave on the Edge
7.Seventh Grave and No Body

Kitaplar çıkalı çok oldu ve hala neden çevirmediklerini anlamıyorum.Ya da çevirdiler de benim gözümden kaçtı.Bir aydınlatın beni ya. :( Böyle güzel bir serinin neden çevrilmediğini anlamıyorum.

Kitap çok komikti,ilk bunu söylemek istiyorum.Her cümlesi ayrı
komediydi benim .için.İnsan okuduğu ve güldüğü bir diyaloğa geri dönüp tekrar bakmamak için kendini zor tutuyordu resmen.Yazarda mizah anlayışı bol.Yazarımız için şöyle de bir deyim düşündüm: Mezarların ustasıyım,Reyes'in hastasıyım. :D

Karakterlere değinmeyeceğim dedim ama,Reyes'den bahsetmesen olmaz ki.Charley'nin bulduğu resmi görme şansımız olmasa bile,Reyes için gerçekten içim acıdı.Onun gibi bir 'varlık',nasıl dayanmış bunca zaman? Yani güçlerinden az çok haberdardı ve kız kardeşi için Walker denen adama dayanıyordu.Bu kadar tehlikeli bir adamın,aynı zamanda bu kadar yumuşak kalpli olması çok garip.

Üzüldüğüm,çok üzüldüğüm konu Garrett'ın ölümüydü.Yani seriyi öyle sıkça takip eden biri değildim ve aralıklarla okuduğum için de fanı sayılmam,ama Garrett ve onun  Charley'le atışmalarına,onu korumasına o kadar alışmıştım ki,benim için büyük bir kayıp oldu.Hatta belki Charley'den bile fazla üzülmüş olabilirim.

Reyes ve Charley ilişkisini hala anlamış değilim.Yani Reye bazen Charley'i kullanıyor,ama yine de Charley ona karşı koyamıyor.Bana Charley bakımında fazla acımasızca geldi.Herkes kızı kandırıp yem olarak kullandı,kendi babası bile.Ve sonra onlara güvenmesini istiyorlar.Babasına zaten hiç girmiyorum.Ubie haklı.Kendi işinde kızı istediği gibi kullandı.Sonra emekli olur olmaz tehlikede olduğunu mu fark etti.Bu biraz acımasızca olması mı? :/

Bir de, Reyes'in bahsettiği o savaş neydi çok merak ediyorum.Charley gücünü öğrense de merakta kalmasak.Sanırım bunu öğrenmenin tek yolu ingilizce kursuna gitmek. :/

Kitap alıntıları bir kaç tane vardı.Onları da Instagram adresimden bulabilirsiniz. :)

Sanırım bu kadar,yine bir şeyler hatırlarsam geri dönerim. :)


buraya

İndirmek için pembe kitap'a tıklayın.:)
Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)