6/12/2014

Darynda Jones - Sağdan Birinci Mezar

0




Sağdan Birinci Mezar’ı okurken çok eğleneceksiniz… Çünkü Charley'nin hayatında her şey var: Olağanüstü yetenekler, macera, gizem, görünmez ama iç titreten dokunuşlar, yani aşk…

“Charley’nin şeytani neşesi ve hayata karşı iştahı, paranormal roman okurlarına çok çekici gelecek ve sanırım ‘Ghost Whisperer’ dizisinin yasını tutanların kalbindeki boşluğu dolduracak.”
Publishers Weekly

Charley Davidson bir özel dedektif… Hem de cazibeli bir kadın.
Ama bildiğimiz özel dedektiflerden ve tabii bildiğiniz cazibeli kadınlardan değil. O bir ölüm meleği. Henüz öbür dünyaya geçememiş ruhlarla iletişim kuruyor ve “ışığa gitmeleri”ne yardım ediyor. Doğrusu, ölülerle konuşma yeteneği, katilleri bulmakta da çok işine yarıyor…

Charley’nin bir de âşığı var… Ama kahramanımız adamı göremiyor. Sadece o çıldırtıcı dokunuşlarını hissediyor… Sık sık ve derinden…
Cazibeli dedektifimiz bugünlerde ne mi yapıyor? Cinayete kurban giden üç avukatın katillerini bulmaya çalışıyor… Herhalde sizi nasıl bir heyecanın beklediğini anladınız artık.


Yeni bir kitap ve yine yeni bir yazar. :) Kitabımı bitirdim ve hemen bloguma koştum.

Eskiden (Julia Quinn'den önce) yeni bir yazara başlarken okumaya pek hevesli olmazdım.Ama artık bu duruma ve her yazarın aynı olmadığı kuralına kendimi adapte etmeyi başardım.

Kitap çok eğlenceliydi desem her halde az kalır.Hem de çok az.Yani bu kadar mizah anlayışına sahip başka bir yazarla karşılaştığımı hatırlamıyorum.İnsanı öyle basit cümlelerle güldüre biliyor ki,şaşırıp kalıyorsun.Aslında günlük hayatımızda karşılaştığımı basit olayları o kadar komik bir şekilde önümüze seriyor ki,ben çok sevdim kitabı.

Charley ismi bende şişman ve biçimsiz,çirkin bir kadın görüntüsü oluşturuyordu.Her kitapta bunu hatırlatmayı borç bilirim (her hangi bir yazar okur diye ;) ). Karakter ismi çok önemli.Charley ismine alışmam Reyes ismine alışmamadan zor oldu- ki bence Reyes yeterince zor bir isim gibi duruyor- ama sonunda aklımda çekici ve komik bir kadın gibi kalmayı başardı.

Her halükarda başını belaya sokmayı seviyor karakterimiz.Ama garip ve mutluluk verici yanı da,hiç yara almadan kurtulmayı her zaman başara bilmesi.Ahh Koruyucu Meleklerrr...Yoksa Şeytanlar mı demeliydim? :)

Reyes bana önceleri korkunç ve insan olsa bile her cilde gire bilen,bilmediğim bir yaratık gibi görmüştü.Hele Charley'den onun sade bir insan olduğunu duyduğumda buna bir anlam veremedim.Sonra onun aslında Şeytanın Oğlu gibi basit,ama karmaşık bir görevle doğduğunu duyduğumda ağzımı uzun süre kapatamadım.Oldukça şaşırtıcı.

Kitabın bazı yerlerinde anlayamadığım ve bir kaç kere üzerinden geçsem de anlam veremediğim yerler vardı,ama bence onlar olmasa da kitap yeterince iyi. :)

Devamını okumak ve yine gülmek için sabırsızlanıyorum. :)

buraya


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)

Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)