5/04/2015

Bu gün basit bir gün değil ki :)

0




Bu gün herkes için basit bir gün olabilir.
Ama 11 yıl önce bu gün,benim hayatım tamamen değişti. 

Gözleri önce yeşil,ardından mavi,sonra benimkilerin aynı kahverengine dönen,minik,tatlı,benden daha zeki,daha güzel bir kız çocuğu geldi ailemize. İsmini ben verdim mesela.İlk buradan başladı kopmaz bağımız. :) Tam 11 yaşımda yalnızlığıma son verilip,paylaşım yapmanın en kadar harika bir his olduğu öğretildi bana. Kitapların birlikte okununca ne kadar renkli olduğunu,korumanın ne denli rahatlatan bir his olduğunu anladım. 

Bizimle aynı yaş aralığına sahip kardeşler var etrafımızda.Ne kadar kavgacı,ne kadar huysuz olduklarına bizzat şahit olduk. Ama bizim kavgamız en çok 5 saniye sürer,asla uzamaz. Çünkü kavga edecek zaman yok.Daha önemli uğraşlar var;kitap okumak,yazmak,dizi/film izlemek gibi.,Kavgaya zamanımız yetmiyor... 

İyi ki doğdun Leyla'm,iyi ki varsın ve yanımdasın. :)



Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)