5/07/2015

Sophie Kinsella-Sır tutabilir misin? (kitap yorumu)

0


Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!

Annemden sakladığım sırlar
Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim.

Erkek arkadaşımdan sakladıklarım,
Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil.
Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir.

Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.

İş arkadaşlarımdan sakladıklarım 

 İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim!
Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar…
Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor.
NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da!



Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!
Kitap çok zevkliydi ama ablamdan biraz spoiler yediğim için ne olacağını önceden biliyordum, o yüzden pek de heyecanlanarak okumadım,hatta bazen sıkıldım diye bilirim.Bunu önce Aslı okudu,bana da bol bol spoiler vermedi değil. :/ :)
 Her neyse,bence çok keyifli,çılgın,eğlenceli bir kitap.Kesinlikle okunması gerekiyor.Puanım 5.Okumazsanız gidin kendinizi öldürün! :)

Jack'in hareketlerinden pek de hoşlanmadım,
 Dikkat!Aşağıdaki cümleler spoiler barındırır!
hele kızın sırlarını bir bir açıp dökmesi var ya.Lanet olasıca!Bir de ondan sır saklıyor!
Kızın lanet kuzeninden de nefret ettim.Bir de ailesi onu üstün tutuyor ya.Emma ona mektupla şirketlerine çalışmaya gelebilir mi diye sormuş,o da onu redd etmiş,kısaca başından atma mesajı göndermiş.Jack ağzının payını veriyor ama. :/
Buradan sonrası güvenlidir.



https://drive.google.com/file/d/0B9YkYFr3YROcUktxQjFyaUJyQ00/view?usp=sharing


 Kitabı indirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)


 Bence harika.Hiçbir eksiği yok.Okuyun. :)


Logo Design by FlamingText.com
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)