11/10/2015

Kitaplar da konuşur - J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 15. Bölüm (Yasak Orman)

4







J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 15. Bölüm (Yasak Orman) geldiii. :)












Çok tembelim bu aralar. Bloglarımı boşladım sanki. Hiç paylaşım yapmıyorum,biliyorum. Can hatırlatmasa sesli kitap da kalır valla.

Hatalar var. Hem de bu bölümde bir sürü var,şimdiden söyleyeyim.Laf benden çıksın da. Bölümü birkaç kez tekrar tekrar yapmak zorunda kaldım ve yamalı cekete döndü sonunda. dinledikten sonra ne demek istediğimi anlayacaksınızdır. :/

Bu arada,yeni kapaklarımız şekilll,önümüzden çekillll. :D

İyi dinlemeler. :)

J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı 15. Bölüm (Yasak Orman)



Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

  1. Şeyda Nur Dinçer ,biz teşekkür ederiz. İyi dinlemeler. :)

    YanıtlaSil
  2. heeeeey hani demiştin aşk sevgi işlerinden mi çok meşgulsuuun :)

    YanıtlaSil
  3. Deep, yok beee. Tam tersi,o teşvik ediyor beni bu işlere. Bu aralar çalışıyorum,o yüzden zaman kalmıyor. O hatırlatmasa bloga gireceğim yok. :D

    YanıtlaSil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)