11/16/2015

Cora Carmack - Aslında (Losing It #2)

0

Mackenzie “Max” Miller’in bir sorunu var. Ailesi ona sürpriz bir ziyarete geliyordur ve eğer onun boyalı saçlarını, dövme ve piercinglerini görür­lerse onu evlatlıktan reddedebilirler. Daha da kötüsü ailesi, erkek arkadaşı olarak Mace gibi boynunda dövmesi olan ve bir müzik grubunda çalan biriyle tanışmayı kesinlikle istemez. Max, tüm yalanları bir bir dökülmek üzereyken Cade’le tanışır. Cade Philadelphia’ya Teksas’taki sorunlarını geride bırakmak için gelmiştir. Sorunlarıyla ilgilenmek istemiyordur. Max bir kafede ondan erkek arkadaşıymış gibi davranmasını istediğinde bu oyunu oynayabileceğini düşünür ve kabul eder.
Yalnız rolünü o kadar iyi oynuyordur ki oyunun sonu bir türlü gelmez...






Kitap adı: Aslında
Orjinal isim: Faking it
Yazar: Cora Carmack
Tür: Günümüz aşk,romantik
Sayfa sayısı: 320
Basım yılı: 2014
Yayınevi: Pena Yayınları
Goodreads puanı: 3.99






Uzun uğraşlar sonucunda bulduğum ve  keyifle okuyabileceğim bir kitaptı ve çook çabuk mu bitti neee. :/

Kitap konusu: Max aslında ailesinin istediğinin tam tersi bir evlattır. Ama bu zıt halini onlara göstermekten çekinir.Korkusu yüzünden karşısına çıkan ilk kişiden yardım ister,ama bu küçücük yardımın onun hayatını ne kadar değiştirdiğini bilemezdi.

Cade sevdiğinden ve eski anılardan uzaklaşmak için geldiği şehirde yeni bir hayata başlamaya kararlıdır ve eski Cade uzaklarda bir yerlerde kalmıştır. Masum bir yalana ortak olmak onu gerçekten başka biri yapacaktı halbuki.

Yorumum: Öncelikle şunu söylemem lazım. Max'ı anlayamam belki ama,onun yerine kendimi kolaylıkla koyabilirim.Yaşadıklarının ne kadar acı olabileceğini tahmin edebilirim. Çünkü her ne kadar yaşamasam da,bazen gözümün önüne "Aysel (Leyla) olmasa ne olurdu?" diye bir görüntü gelir. Tüylerim diken diken olur...Çok zor.

Uzun zamandır ruh halime uygun kitap bulmakta zorluk yaşıyordum. Sanırım tarihi aşk romanları bu aralar favorim değil. Günümüz aşk'a yönelince aradığımı buldum.Serinin ilk kitabını uzun zaman önce okumuştum ve beğenmiştim. Ama diğer kitapların çıkıp çıkmadığını sık sık kontrol etme şansım olmadı. Sonra Goodreads'ta gezinirken gördüm ve okumaya karar verdim.Doğru kararmış.

Max'ın ailesiyle yaşadığı sorunlara bakılırsa onlara gösterdiği tepkilerde gayet haklı. Çocuklarını korumak pahasına böyle baskı yapmak bence ebeveynlerin en büyük yanlışıdır. Çocukları kendilerinden daha da uzaklaştırdıklarının farkında değiller muhtemelen.

Max'ın bıkkın kişiliği yaşadığı zor durumlarda ve anılardan kaynaklanıyordu ve Cade ona gerçekten iyi geldi. Ama bir tek Cade'in insanları kendi hallerine bırakma huyunu sevmedim.Böyle bir şeyi sevmiyorum.Mücadele her zaman için en favori seçimimdir. Savaş, en azından elimden geleni yaptım diyebilmek için... Cade karakteri çok etkileyiciydi.Bence Max'ın erkeklerde aramadığı ne varsa onda toplanmıştı,ama buna rağmen Max ondan kaçamadı. :D

Kitap güzeldi.Yazarın uzun vadeli sonları tercih etmediğini diğer kitaptan biliyordum zaten.Acaba 10 yıl sonra ne oldu sorusu kalır hep akılda bu yazar sayesinde. :D Bir tek bu konuyu sevmedim. Hikaye güzeldi. Sorunsuz olduğunu söyleseler de, kendilerini kandıran bir aile ve kendi olmaktan korkan bir kadın karakter...Hiç fena değildi. :)

Yani bu kitap diyor ki,ne olursa olsun,iyi ya da kötü,kendin ol. Eninde sonunda kabul edileceksin.

Diğer kitabı okumak için sabırsızlandığımı hissediyorum.

Seri sırası:
1.5. Keeping Her
1.6. Inking Him
2. Faking It (Aslında)
3. Finding It (Aramızda)
3.5. Seeking Her

Bu kadar. :)  Alıntılar için Instagram adresimi takip edebilir ve ya #ÇaldığımızCümleler etiketini arayabilirsiniz. :)



İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)




Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)