8/04/2016

5 aydır nerede olduğuma dair küçük bir ipucu :)

0


Neredeyse 5 aydır yoktum ve bu sürede nerde olduğumu, ne yaptığımı merak etmişsinizdir. ben ki ayda 2 kitap bitiren ve yorumlamadan duramayan insandım. Nasıl oldu da bu kadar ara verdim? 


Bilgisayar bozulunca haliyle ben de biraz duraksadım. Sonra çalışmaya başlamam ve zamanımın az olması beni birkaç adım da uzaklaştırdı bloglarımdan. 55 gün önce Can'ın gelmesinin telaşıydı derken 5 ay su gibi akıp geçti. 

Can diyorum habire. Kim bu Can? Can benim erkek arkadaşım,canım, şimdiden kesin konuşmayayım ama ruh eşim. :) Harry Potter ses kayıtlarım sayesinde tanıştık. Çok tatlış ve enteresan bi hikayemiz var. :)

55 gün oldu Azerbaycan'a geleli ve bana yukardaki tatlışları getireli. O gelecek diye gözüm hiçbişeyi görmedi desem yeridir. Baya telaşlıydım, çok heyecanlıydım...Ve mutlu... Musmutlu... :)

Neredeyse 8 ay bekledim gelmesini, ama yanındayken geçen zaman çok acımasızdı. Hemen geçti gitti. 2 gün sonra Türkiye'ye geri döndü. :/

Neyse...Konudan saptık... Evet. Bloga yazı yazmama ve uzaklaşma nedenim bozuk bilgisayar ve yeni başladığım, günümün yarısını alan işim (diğer yarısı Can :p). Ama artık burdayım. Şimdilik bu tatlışları, göz bebeklerimi okuyorum. Zümrüdüanka Yoldaşlığı'ndayım. (Eveeet, 8. kere okuyoruuum. Eveeet ezberlediiiim) Ama en kısa zamanda bitecek ve yarım kaldığım diğer kitaba devam edilecek, sonra da bloga yorumu yazılacak. :)

Ses kayıtlarım bu ara devam etmeyebilir,ama ben burdayım. 

Bi daha uzak kalmamak dileğiyle. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)