8/04/2016

Geri döndüüüm :)

2

 Herkese merhaba. Çooook uzun zaman oldu,farkındayım. Ama çok esası olmasa da bir açıklamam var. (Dişlerini göstererek sırıttı). 

Heyecanlı ve zor dönemler atlatmış sayılırım. Bu yüzden bir süre burdan uzaklaşmanın iyi geleceğini düşündüm. Haklı değildim. Buraları baya özledim.

Bilgisayar da bozulunca iyice arayı açtım ama artık eski halime yavaş yavaş dönmeye çalışıyorum. 

Kısmen zor iş hayatını saymazsak büyük bi değişiklik yok aslında. 

Beni kendime getiren Deep oldu aslında. Benden ses çıkmayınca kendisi el attı olaya ve geri döndüm. :)

Gerisi sonraya kalsıııın. :)

Kısacası burdayım. :)


Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. hoş geldin -döndün- Aslı.
    tekrardan aktif olacağına sevindim. açıkçası şu vakte kadar fark etmemiştim blog(unuz)un derinliğini. derinliğimden kastım; kardeşinle birlikte yazdığınızı. blogunuzu araştırdıkça çok sevdim ben de bir abla olarak. şu vakte dek blogunuzda oldukça fazla şey kaçırmışım, ama umarım bundan sonra kaçırmayıp, bol bol yazılarınızı görüp, okumak nasip olur. yeniden döndüğüne sevindim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni sık sık burda görmeyi bekliyoruz. İlgin için teşekkürler. :)

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)