9/02/2016

Julie Garwood - Güllere Sor (Rose Hill #1)

0


New York'daki dar sokakta terk edilmiş bir bebek bulan Clayborne kardeşlerin hayatı birdenbire değişir. Bebeğe Mary Rose adını verip onu bir leydi gibi yetiştirmek adına Montana, Blue Belle'e yönelirler.
Aralarında kan bağı olmasa da orada bir aile olurlar. Ancak ansızın karşılarına çıkan bir yabancı onları ayırma tehdidi oluşturmaktadır...
Lord Harrison Stanford MacDonald belindeki silahla boş boş gezinmektedir, fakat çok geçmeden özünde bir centilmen olduğunu kanıtlar. Ağabeyler ona haydut bölgesinde nasıl hayatta kalacağını öğretirler, Mary Rose ise derin ve ümitsiz bir tutkuyla onun kalbine dokunur. Ancak kısa süre içinde yıkıcı gerçekler Mary Rose'un kendisi, hayatı ve yeni keşfettiği aşkı hakkında bildiği her şeyi sorgulamasına neden olur.






Kitap adı: Güllere Sor
Yazar: Julie Garwood
Orjinal adı: For the Roses
Seri sırası: 1/5
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Basım yılı: 2011
Goodreads puanı: 4.01



Yeni bir seriye başlamıştım,biliyorsunuz. Ama bu aralar pek bitiremiyordum kitabı. Zor da olsa bitirmeyi başardım. Araya baya zaman ve başka kitaplar girince biraz zorlansam da sonu tam istediğim gibiydi ve beni hikayeye bağladı. Aslında ortalarda sıkıldım baya. Ama sonra kendini topladı. Çünkü içinde sadece aşk barındırmayan bi hikayesi vardı. Merak uyandırıcı ve gerçekten sürükleyiciydi.Özellikle sonunun mutlu bitmesi (ki bunu zaten biliyordum,yoksa kitaba başlamazdım) çok iyiydi. Bazı yerler beni gerçekten etkiledi. Adamın annesine olanlar falan. (spoileeers). 

Kitap 5 kardeşten bahsediyor. Her bir kardeşin hikiayesi ayrılıkta bir kitap. Birinci kitap Rose Mary'den bahsediyor. Kendisi 4 ağabeyiyle küçük kasabasında mutlu mesut yaşarken, bir gün bir yabancı çıkagelir ve kardeşler ona yardım etmeğe karar verirler. Ama adamın asıl niyetini bilseler nasıl davranırlardı o başka. Adam niyeti bozup da Mary Rose'la ciddi bir ilişkiye girince ve hatta evlenince işler biraz daha karışır.

Daha fazla ayrıntıya girmek istemiyorum. Bişeyler anlatmaya korkuyorum spoiler olur diye. 

Yazar kalemini baya konuşturmuş. Editör kalemini kullanmaya hiç çaba sarf etmemişken. Baya yanlışlar vardı.Bence biraz baştan savma editlenmiş. Bilemiyorum. 

Özellikle kardeşler arasındaki kanla alakası olmayan, tamamen mecburiyetden uzak bağ, beni çok etkiledi. İnanılmaz yansıtmış bunu yazar. 

Yazar bazen karakterlerin ani tepkilerini ortaya çıkarmakta zorlansa da beni rahatsız etmedi. Garwood'un kalemini seviyorum. Baya da alıştım. 

Bildiğim kadarıyla filmi de var kitabın ama sanırım onu izlemeyi düşünmüyorum. 

Okunmalı mı? Evet. Kesinlikle. 

Ben kitabı One Republic - Secrets (Tiffany Alvord cover) ile okudum. Harikaydı. 

Keyifli okumalar. :)



İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)



Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)