11/03/2016

Kitaplar da Konuşur - J.K.Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası 2. Bölüm (Dobby'nin Uyarısı)

0







J.K.Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası 2. Bölüm (Dobby'nin Uyarısı) geldiiii. :)













Uzuuuun bi ara bıraktım. Nerde olduğumu zaten özel bi yazıyla açıklamıştım. Kitap seslendirmeye devam edip etmeyeceğim de kesin değildi. Ama dayanamadım. Özellikle elimde Can'ın aldığı Harry Potter seti varken bu kadar durmam bile bi mucize bence. :D

Bu sefer sesim bi farklı geldi kendime. Bilmiyorum. Değiştim ben de her halde. Zaman her şey gibi sesi de değiştiriyordur belki.

İyi dinlemeler. :)

J.K.Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası 2. Bölüm (Dobby'nin Uyarısı)
Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)