1/25/2017

Şebnem Burcuoğlu - Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş (Kitap yorumu)

2


"Dişi olan karadul örümceği, erkeğiyle çiftleştikten sonra onu bir güzel yermiş. Yediği erkek sayısı günde yirmiyi bulabilirmiş. Denilen odur ki erkek, sadece yavruları olsun diye kendini kurban edermiş. Bir günde yirmi erkek!Ben bir tanesini bulmaya çalışırken maymun oldum, Allah'ın örümceği günde yirmi erkeği bulduğu gibi bir de mideye indiriyor!"
Çok sevgili Türk kızı, Bir önceki kitapta mevcudiyetimizin ve istikbalimizin yegâne temelinin bir koca bulmak olmadığını anlatmaya çalışmıştım hatırlarsan. O kitapta bana verilen tavsiyeleri hiç uyguladın mı bilmiyorum ama sonunda başıma neler geldiğini gördün. Şunu hiç unutma: sen belli bir yaşa gelene kadar kimileri evlen diye baskı yaparken kimileri de evlenmeni engellemek için elinden geleni ardına koymayacak!Nikâh masasına oturana kadar atlatman gereken çok badire, dahili ve harici çok bedhahların olacak.
Tüm bunlara rağmen akıl sağlığını koruyabildiysen seni gönülden tebrik ediyorum; yüce bir insan, eşsiz bir varlıksın sen Türk kızı!

 https://www.goodreads.com/book/show/25216336-kocan-kadar-konu-2---dirili?ac=1&from_search=true

Kitap adı: Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş
Yazar: Şebnem Burcuoğlu
Tür: Romantik, Aşk, Komedi
Basım yılı: 2015
Yayınevi: Dex
Sayfa sayısı: 252 sayfa
Goodreads puanı: 3.76





Uzun bi ara verdim yine ve geldim. :)

Aslında bayadır okumuştum bu kitabı. Ama Blog yorumlarını bırakmıştım. O yüzden yazmamıştım yorumu. Ama çıktığım 10 günlük tatil sayesinde yazmayı özlediğimi farkettim. Kısa da olsa yazmalıyım.

Kocan Kadar konuş'un birinci kitabını baya sevmiştim ama sonu bana çok açık görünmüştü. Ama bi sebebi varmış. ツ

Kitabın konusu: Efsun Sinana ettiği evlenme teklifinden sonra gözünü hastanede açar. Gerçeğin daha da karışacağından, ailelerin için içine soğan doğrayacağından habersizdir. Ama mutlu sona dolaylı yolla da olsa ulaşacaklardır.

Yorumum: Kitabın başları bana biraz sıkıcı gelse de sonlarda tam istediğim gibiydi her şey. ❤

Yazar yine sonunu açık bıraksa da, tam istediğimiz sonu bize vermese de fena değildi. Daha fazlasını isterdim. Yıllar sonrasını mesela. Ama olsun.

Kitap iyiydi. Özellikle replikler var bazı, onları çok sevdim. Okurken sohbet ediyormuşsunuz gibi oluyor. Çok eğlenceli. :)

Okunmalı mı? Evet. :)

 https://drive.google.com/file/d/0BwtpyuYJmGGfdlNvUHJUS1NfSnc/view?usp=sharing


İndirmek için pembe kitap'a tıklayın. :)

2 yorum:

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)