3/19/2017

Debbie Macomber - Küçük Mucizeler Dükkanı (Blossom Street #1)

0



Kitapları bütün dünyada 140 milyondan fazla satan ve birçok dile çevrilen Debbie Macomber, yürek ısıtan romanlarıyla şimdi de Türkiye'de..
"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların karşılıklarının olduğunu öğrendim..."
Hayatın içinden dört güçlü kadın...
Küçük mucizeler, büyük umutlar
Ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikâye...
Bu kitapta mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız! 




Kitap adı: Küçük Mucizeler Dükkanı
Orjinal adı: The Shop on Blossom Street
Yazar: Debbie Macomber
Seri sırası: 1/10
Sayfa sayısı: 480
Basım yılı: 2011
Yayınevi: Martı Yayınları
Goodreads puanı: 4.04

 https://www.goodreads.com/book/show/12770945-k-k-mucizeler-d-kkan?ac=1&from_search=true





Kitabın konusu: Lydia iki kere kansere yakalanmış ama buna rağmen güçlü durmayı başaran ve hayatın ne kadar kısa olduğunu anlayan genç bir kadındır. Hayatta tek başına bişeyler başardığını kanıtlamak için kendine bir dükkan açar ve örgü kursu başlatır. Bu sayede edindiği arkadaşlar hem Lydia'nın kendine itiraf edemediği yanlarını ortaya çıkarır, hem de etrafına topladığı diğer kadınlara umut olur.

Yorumum: Çoook büyük bir beklentiyle başlamadığım kitap olduğu için hayal kırıklığı sözünü hiç kullanmayacağım. Hafif birşeyler okuma ihtiyacı içindeydim (Mahşer'den sonra tabii herkes gibi:D ) ve Küçük Mucizeler Dükkan'nı seçtim. O yüzden normal seyirde ilerleyen bir kitaptı.

Aslında yazar bazı yerlerde biraz amatörce kullanmış kalemini. Söylemeden geçemeyeceğim. Sanki bazı kısımlarda kendini çok da iyi ifade edememiş, fikrini bize tam ulaştıramamış gibi. Amatör birkaç kitabın yazarı olarak ne dediğimi biliyorum emin olun. Yazarı anlıyorum yani.

Bazı yerlerde karakterlerin verdiği tepkiler aşırıydı, ya da verdikleri kararlar değişikti. Düşüncelerinin birbiriyle çeliştiği yerler de az değildi.Anlamsız tekrarlar da boldu. Aynı karakter aynı düşünceyi kafasından her seferinde bıkmadan geçiriyordu ve bu düşünce evrilip çevrilip tekrar önümüze sunuluyordu.

Ama bunlara rağmen güzel bi kitaptı. Mutlaka kendinizden bişeyler bulacağınız tarzda bir kitaptı. Farklı insanların da bir arada yaşayabileceğini anlatan bir kitaptı.

O dükkanda daha fazla ve ya daha yoğun bir arkadaşlık kurulur, dükkanda olup bitenlere daha fazla zaman ve diyalog ayrılır diye düşünmüştüm başlamadan önce. Ama öyle olmadı. Olsun. Bu haliyle de güzel bi kitaptı.

En çok Alex 'i sevdim. neden bilmiyorum. En çok da Carol'a acıdım ve sinirlendim.Nedenini okuyunca anlayacaksınız. Bazen bişeyin olmayacağını kendi başınıza anlamak zorundasınız ve zorlamamalısınız diye düşünüyorum.

Bu yazarla ilk tanışmamdı ve ara ara diğer kitaplarını okuyacağımdan eminim.

Okunmalı mı. Evet.


 https://drive.google.com/file/d/0BwtpyuYJmGGfT2syY3haTjAyQ2s/view?usp=sharing


İndirmek için pembe kitap'a tklayın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)