11/28/2014

E.L.James - Özgürlüğün Elli Tonu

0






Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...

Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Anastasia Steele'in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey'le tanışması, her ikisinin de hayatlarını geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian'ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder.

Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey'i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia'nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey'in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey'inse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir.

Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ana'nın en korkunç kâbuslarını gerçeğe dönüştürür...





Dediği gibi de oldu! Bu kitap dengemi sarstı!Allah da benim belamı versin ki,ben niye böyle kitaplardan kaçarım?! Kaçmayacağım bundan sonra,söz. ;)   Bitti ya,bitti bitti.Seri bitti! Her an ağlayabilirim! :'(

Neyse,kısa kesiyorum bu sefer ve direk kitaba geçiyorum.


Kitabın konusu: Anastasia artık bir Grey'dir ve Christianla mutlu bir evlilikleri vardır.Harika balayılarında mutlu mesut zaman geçiriyor ve birbirlerini daha yakından tanıma fırsatı buluyorlardır.Ama aniden gelen haberle işler biraz değişir.Grey evinde yangın çıkmıştır ve daha önce Charlie Tango'ya yapılan sabotajla alakalı olabilir.Christian eve döner dönmez koruma önlemleri aldırır ve Ana'nın üzerine daha çok titrer.Ama bu kaçınılmaz olayların önüne geçemez.Jack Hyde bir şekilde Grey'lerin evine girmeyi başarsa da,Ana'nın evde olmaması bir mucize.Jack yakalandı,ama bu her şeyin sonu mu?Christian Ana'yı bu sorumsuz hareketi için affedebilecek mi?Ya Christian'ın geçmişi?Onu aşmazsa yoluna nasıl devam edecek?Tabii uzun bir süre sonra gelen sürpriz haberle işler daha da karışır.Aileye biri daha mı katılıyor ne? :)


Yorumum: Bu ne biçim bir kitap özetidir ben yazdım ya?Kabiliyetsiiiz!Hadi siz de söyleyin. :/

Ahh Christian,bütün daş erkeklerin özelliklerini kendinde toplamışsın,üstüne bir de kendi daşlığını koymuşsun,sonra da kitabı okurken nefes almamı bekliyorsun.Yapma bunu bana,yapma!

Spoiler var,yemek ister misin? :)


Christian'ın Ana'ya karşı haksız kızgınlığı (Nokta konusunda) çok sinirlendirdi beni.Ya aş bunları adamım ya.Koskoca adamsın,ne korkuyon el kadar bebekten,diimi? Çok bozuldum çoook. :/ Ben Ana yanılır diye düşünüyordum,Christian çok sevinir,onu alıp bir iki tur döndürür de mutluluktan ters takla atar falan dedim.Ama olmadı.Bir kere de bizi şaşırt be!

Neyse işte,bir tek burada çok kızdım,öfkelendim,duygulandım ve gece gece ne yapacağımı şaşırdıııım. :/

Ana ondan uzak durmakla iyi etti.Burnu sürttü biraz.


Tabi kazadan sonraki tatlı Christian da bir başkaydı. :) Doymak bilmez Elli'nin bu kadar sakin ve kendine hakim tavrı çok hoş ve kendince komikti. ;)

Çok fazla bir şey yazmayacağım,zaten okuyanlar neler hissettiğimi bilirler.Anlayın yaaa beniiiğğğğ. :'(

Spoiler bitti. :)

Ben kitabın sonundaki o 'Belki'ye takıldım.Ya haberi olan,bunun hakkında bir şey bilen söylesin hele.Kimi Christian'ın ağzından yazılacak diyor,kimi 2. filmden sonra yazılacak diyor.Şimdi 4. kitap var mı,yok mu? :/

Serinin akıcı dili,olaylara bakış açımızın önceden belirlenmiş olması ve bizi çok fazla düşündürmemesini sevdim.Her şey açık ve göz önünde.Ne yaptı,ne dedi,ne demeye çalıştı derdi yok. :) Tabi bazı karanlık noktalar var.Mesela Mia. Onun sonu ne oldu?

Alıntılar bir sürü. :) Instagram hesabımdan okuyabilirsiniz.Burada da yayımlamaya çalışacağım,ama pek vaktim olmuyor. :/

Seriyi o kadar çok sevdim ki,her gittiğim yerde onu arıyorum,aklıma o geliyor falan.Elli ton zehirlenmesi yaşıyoum yani. :/  :)  Hatta gittiğim bir alışveriş merkezinde bile Azerice buldum da çok şaşırdım. :) İnstagram hesabımda resimleri var. :)

Bu kadar. :) Aklıma takılan bir şey olursa düzenlerim yine. :)


buradan

İndirmek için gri kitap'a dokunun.Christian için. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)