6/12/2015

Clare Vanderpool - Babamı Beklerken (Kitap tanıtımı)

0






'Hey dostum, bana bir iyilik yapar mısın? Orada olsaydım kendim yapardım ama değilim ve bunun kelimelere dökülüp yüksek sesle yapılmasını istiyorum. Babama onu çok sevdiğimi söyle.' Abilene ve babasının hiçbir zaman bir 'ev' kavramı olmamıştır. Yaprak gibi oradan oraya sürüklenip duran baba-kızın, birbirlerinden ve hikâyelerinden başka kimsesi yoktur. Ama Abilene büyüyordur ve bir yuvası olmalıdır artık.


Derken bir gün yollar ayrılır. Abilene şimdi tek başınadır. Sahip olduğu en değerli varlığı babası Gideon Tucker, onu bir kasabaya yollamıştır. Peki, mesafeler ayırır mı dersiniz? Abilene için asla. Geçmiş gizemli, gelecek bilinmez, şimdi ise özlem dolu. Baba neredesin?


Ödüller: Newbery Edebiyat Ödülü Kirkus Reviews'un Yılın En İyi Kitabı ALA-ALSC Kitap Ödülü Autumn Kids' Bağımsız Yayıncılar Seçkisi Midwest Connections Pick Ödülü Junior Library Özel Seçimi Kitapçılar Birliği Özel Kitabı
(Tanıtım Bülteninden)



İnternette gezinirken rastladım ve ne zamandır kitap tanıtımı paylaşmıyoruz dedim kendi kendime.ben daha okumadım ama okuyacaklarım arasına girdi kendisi. Okuyanlardan yorumları bekliyorum.Okumayanlar da okusun ve yorumlasın. :)


Logo Design by FlamingText.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)