8/11/2014

Tess Gerritsen-Ruh Koleksiyoncusu

0

 Boston'da bir müzenin bodrumunda iki bin yaşında olduğu sanılan bir mumyanın keşfi kamuoyunda büyük ilgi uyandırır. Ancak bilgisayarlı tomografi taraması, mumyanın bacağında iki bin yıl öncesine ait olamayacak bir cisim ortaya çıkarır: Bir kurşun.

Dedektif Jane Rizzoli ile adli tıp uzmanı Maura Isles’ın yolları bir kez daha kesişiyor. Arkeoloji Katili’ni yakalayamazlarsa vahşi cinayetler son bulmayacak.

 Gerritsen'in nefes kesici Rizzoli and İsles serisi çekirdek gibi okunuyor.Son sayfasına kadar gerilimi elden bırakmayan Gerritsen kitabı şimdi bir de dehşet ilgimi çeken arkeolojiyi bana sunmuştu.İki bin yıllık mumya olan,en azından herkesin öyle olduğunu düşündüğü cesedin bacağında bulunan kurşun Boston Polis departmanı'nın evli ve çocuklu dedektifi Jane Rizzoli ve Adli tıp uzmanı bir başarısız evlilik yapmış Maura İsles'ı tekrardan birleştiriyor.Boston'un Crispin müzesi'nin bodrumunda bulunan esrarengiz mumya ile birlikte,bir arkeoloji katili de ortaya çıkıyor.Yine bir örümcek ağı gibi doğru ve müthiş bir şekilde devam eden eser,beni adeta telefonuma yapıştırdı. :)

Gerritsen kitaplarının çekirdek gibi okunduğunu söyledim.Ablama kitabın 148 sayfa olduğunu,benim ise 133. sayfada olduğumu söyleyince tepkisi şöyle oldu:"Yine bitiriyor ya." Ablamın da düşüncesi ile ben Gerritsen kitaplarının okuyucuyu kitaptan ayırmadığını ve nerede başlayıp nerede bittiğini anlamamamızı sağlıyor.Çekirdek gibi okundukça bizi çekiyor,devam etmemizi sağlıyor. :)


Buz gibi soğuk kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. :)










Bir kez daha söylüyorum,bu kitabı okuyun!Tabi eğer ileride okumak istediğiniz bir kitap yoksa.Serinin okuduğum,paylaşımını yaptığım ve okumadığım,şu anda paylaşımını yaptığım kitapları sırasıyla:

Ruh Koleksiyoncusu(Şu anda paylaştığım)
Buz gibi soğuk(Okumadığım)
Sessiz kız(Okumadığım)
Sona kalan(Okumadığım)
Serinin en sevdiğim 3 kitabı:
Tess Gerritsen Çırak
Tess Gerritsen Siliniş
Tess Gerritsen Cerrah


İşte bunlar da kitap seçenekleri:

Kitabı indirmek için buraya tıklayın. :)
Kitabın videosunu izlemek için buraya tıklayın. :)

İYİ OKUMALAR! :)
 



Alida Marmaris


0 yorum:

Yorum Gönder

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)