12/30/2015

My year 2015 in books!!!

2


Ben geldiiiimmm. Yanlız geldim. Aysel yok. Niye yok? Çünkü derslerden kafasını kaldırırsa gelecek. Ben de boş oturmayayım,hem yeni yılı kutlayayım,hem de bu yıl neler okumuşum,ne yapmışım, daha doğrusu ne yapmamışım onu derleyeyim dedim. :)


Çok tembelim ben yaa. Çekinmeyin çekinmeyin söyleyin. Tembelin tekisin deyin.Bu yıl daha bi saldın kendini deyin. Haklısınız. Ne deseniz haklısınız. 

Geçen yıl bitirdiğim challenge'ım müthişti. 40 kitap demişim,41 kitap okumuşum. Harikayım yani.Kendimle gurur duyuyorum.Ama bu durum bu yılki challenge'a bakınca değişiyor işte. Önceden 50 kitap diyerek başladığım challenge sonlara doğru 30a düştü ve 25i tamamlandı. Berbat!

Neden? Çünkü bu yıl biraz daha koşuşturmalı,farklı,yeniliklerle dolu bir yıl oldu.Ben de bir Boğa burcu olarak yeniliklere açılamama, onlara adapte olmakta zorlanma gibi bir huya sahibim. (Boğalar el sallasın!) 

Kendime zaman ayırmak için çaba harcamadım. Öğrencilerim, ev, Aysel derken, Eylül başlarında tanıştığım ve bana yeni olan duygu AŞK, beni baya zorladı. 

Neler okumuşum?


 Yıla Charley Davidson serisinin üçüncü kitabıyla başlamışım. Baya eğlenceli bir kitaptı.Bu seriyi seviyorum yaa. Yorumu burda. Sonra yeni tanıştığım Julie Garwood'un Düğün kitabı var. Ama pek ısınamadım yazarımıza. :/ Ardından sevdiğim yazarın beklediğim kitabı Aşka Dönüş var.  Yorumu burda. Bayılıyorum bu yazara ve en çok da 4 kafadarın serisine. (şu anda gözlerimden kalpler çıkıyor) Sessiz İntikam kapağına bayıldığım ve hevesle başladığım ama beni pek de tatmin etmeyen bir kitaptı. Ama fena değildi.Onun da yorumu burda.  Stephen King tüm kitaplarını bitirmek istediğim bir yazar ve Korku Ağı kitabı Göz kadar hoşuma gitmese de, sevdiğim bir kitap. :) Aysel'in zorlamasıyla başladığım Sophie Kinsella kitaplarıysa muhteşemdi. Tam aradığım tarz olmasa da chickLit'i bana sevdiren yazardır kendisi. 


Julia Quinn Judith McNaught'dan sonra en sevdiğim tarihi aşk yazarıdır. Hafif tarzı ve harika mizahıyla her kitabı okunmaz,resmen yenilir yutulur tarzda. Bridgerton serisi ise bir başka. Tüm seri burda. Harry Potter Aysel'le sık sık, tekrar terar, bıkmadan usanmadan okuduğumuz seri.Ve aslında kendisinin her anlamda benim için yeri ayrı. :) Asude kısa zamanda tanıdığım ve sevdiğim yazar. Pabucumun Ajanı'nı okumuş ve hızımı alamadan Dikkat Aşk Çıkabilir'e geçmiştim. Müthişti. Yazarın tüm kitapları burda. Aşk ve Gurur mu var orda? Eveeet. Tarihi Aşk'ı sadece yeni yazarlardan okumayayım,neredeyse o tarihte yaşanmış bir Tarihi Aşk da fena olmaz dedim ve başladım kitaba. Harikaydı. Yorumu burda. Gelin Avcısı uzun zamandır beklettiğim bir kitaptı. Ve severek başlamıştım. Fena da değildi. Arada okumak için güzel bir kitaptı. Aslında Losing It serisinin 2. kitabı. Birinciyi severek okumuştum ve bu kitap sabırsızlıkla beklediğim bir kitaptı. Beklediğime de değdi. Yorumu burda

Okuduklarımı sayınca çok göründü gözüme. Ama okumak istediğim o kadar çok kitap var ki. Sanırım hızlanmalıyım. Daha çok oku,daha az yemek ye ve daha az uyu kuralı koysam kendime? Nasıl olur? o.O 

Yeni yıl geldi ve bu yıl beklentilerim büyük. Bence sonlara doğru daha da harika olacak her şey. Mutlu bir yıl olsun. Mutlu Noeller! :)


Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Merhaba;
    Deeptone un yazısı üzerine ziyaret etmek istedim :) Mutlu yıllar. dilerim tüm beklentilerinize kavusursunuz...

    YanıtlaSil
  2. Samime Bisi
    Çok teşekkürler.Mutlu Noeller. :)

    YanıtlaSil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)